بازدید 3745

تکلیف طرح ترافیک خبرنگاران چه می‌شود؟

کد خبر: ۷۶۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶ 12 January 2018

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه هنوز تصمیمی برای تعرفه خبرنگاران با رقم دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی گرفته نشده است،گفت: ارقام اعلام شده از سوی برخی اعضاء گمانه زنی است.

به گزارش تسنیم، زهرا نژاد بهرام درخصوص زمان ارسال لایحه شهرداری تهران در خصوص اجرای طرح ترافیک جدید،اظهار کرد: با توجه به جلسه‌ای که با معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران داشتیم قرار شد این لایحه هر چه زودتر به شورا ارسال شود.

وی تصریح کرد: برخی از اعضای شورای شهر تهران در خصوص اجرای طرح جدید در سال آینده سوالاتی را از معاون شهردار تهران داشتند که آقای پورسیدآقایی آنها را پاسخ داد و با توجه به اینکه تا پایان سال زمان زیادی نمانده پیش بینی ‌می‌شود لایحه اشاره شده تا پایان دی ماه به شورا ارائه شود.

نژادبهرام با تاکید بر اینکه شورای شهر تهران هنوز تعرفه‌‌ای برای گروه خاصی در نظر نگرفته است، گفت: اینکه عنوان شده خبرنگاران برای طرح ترافیک باید 2 میلیون و 300 هزار تومان پرداخت کنند گمان زنی است چرا که هنوز لایحه‌ای به شورا داده نشده که اعضای شورا در خصوص آن تصمیم گیری کنند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران بیان کرد: باید منتظر ماند تا لایحه شهرداری تهران به شورا ارسال شود و در ادامه اعضای شورای شهر تهران با بررسی همه جوانب تصمیم نهایی را خواهند گرفت.

وی افزود: قطعاً یکی از اهداف اجرای طرح ترافیک کاهش میزان آلودگی هوا و حجم ترافیک خواهد بود و قطعا شورای شهر تهران این مسائل را مد نظر خواهد داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان