بازدید 4570

واکنش نکونام به احتمال دستیاری شفر یا سرمربیگری پیکان و تراکتور

کد خبر: ۷۶۳۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ 12 January 2018

 مالک باشگاه خونه به خونه امروز در شبکه ورزش صحبت‌هایی را در مورد جواد نکونام مطرح کرد.حسن زاده علیه جواد نکونام موضع گیری شدیدی کرد و گفت 100 میلیون تومان به کادرفتی پول داده و 50 درصد پول بازیکنان هم پرداخت شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، قاسم حسن‌زاده که عادت به تعویض متعدد مربی دارد، تاکید کرد قبل از بازی پول داده است و خانبان به نقل از نکونام گفته که تیم می بازد و نامه برای جدایی به من بدهید و من هم به خانبان گفتم اگر 60 گل هم بخوریم اجازه جدایی نمی دهم. حسن زاده همچنین مدعی شد که نکونام به دلیل پیشنهاد از پیکان و تراکتورسازی هوایی شد.

در همین راستا جواد نکونام در پاسخ به اظهارات مالک باشگاه خونه به خونه گفت: من قصد صحبت نداشتم اما حرف‌هایی از سوی حسن‌زاده مطرح شد که باید پاسخ آنها را بدهم. در مورد بحث تمرین نکردن تیم تهمت زده می‌شود و می‌گویند من گفتم تمرین نکنند. شما به صورت رندوم یکی از بازیکنان را انتخاب کنید و با او تماس بگیرید و ببینید چه کسی تمرین را تعطیل کرده و با نظر چه کسی این اتفاق افتاد. ما حتی فیلم آماده‌سازی مراحل تمرین را هم داریم که اگر خواستید می‌توانم آن را برایتان ارسال کنم.

نکونام در پاسخ به سؤال مجری برنامه مبنی بر اینکه یکی از بازیکنان در تماسی که با عوامل برنامه داشته؛ اعلام کرده اسمی از او برده نشود ولی باشگاه پرداختی خیلی از بازیکنان را به 30 درصد هم نرسانده است، عنوان کرد: به یک بازیکن نه ، شما به هر کدام از بازیکنان که زنگ بزنید این مسئله را تائید می‌کنند که پرداختی باشگاه چقدر بوده است البته شاید 3-4 بازیکن این کار را انجام ندهند چرا که آنها پرداختی بهتری داشتند.

وی در ادامه در رابطه با ماشین سانتافه‌ای که حسن‌زاده از آن حرف زد، تصریح کرد: با توجه به قراردادی که داشتم حسن‌زاده لطف کرد 20 روز قبل صد میلیون پول داد که با توجه به مشکلات مالی خونه به خونه و اینکه تیم نمی‌توانست تمرین کند این صد میلیون را به او دادم تا به تیم تزریق کند. در شمال بودم و گفتم می‌خواهم یک ماشین بگیرم که گفتند نزد یکی از دوستان شان برویم تا از او ماشین خریداری کنیم. من هم این مسئله را پذیرفتم تا خود او پول ماشین را حساب کند. بحث ماشین دقیقا همین بود اگر غیر از این مسئله‌ای بوده بگویند تا من هم از خودم دفاع کنم.

سرمربی مستعفی خونه به خونه بابل افزود:‌در فرودگاه تعدادی از بازیکنان نمی‌خواستند به رفسنجان سفر کنند آیا من مقصر هستم؟ نیم فصل به این تیم بدقولی شد. اصلا بحث مالی ندارم او می‌تواند با بازیکن توافق کند که پول می‌دهد یا نه. اما این تعهدی است که او به بازیکن داده ولی بازیکن دائم گلایه این موضوع را به من می‌کند. اصلا دوست ندارم بازیکن با من در مورد مسائل مالی صحبت کند. در مورد چکی که او به من داده و چکی که برای طلب بازیکنان در اختیار آنها گذاشته باید بگویم که این چک‌ها اصلا معلوم نیست برای چه کسی است. چک‌ها مورد تائید بچه‌ها نیست. این 900 میلیون به عنوان امانت پیش من می‌ماند تا پول بازیکنان را بدهیم. ما تا دعوا نکردیم پولی پرداخت نشد. این مسئله را با صراحت می‌گویم. بازیکنان می‌توانند این مسئله را تائید کنند. او مصاحبه می‌کند و سایت‌هایی هستند که به خاطر نقل و انتقال بازیکنان بخواهند یکسری کارها انجام دهند. بعد دستور می‌دهند مصاحبه من بعد از 5 ساعت از سایت برداشته شود و سپس در همان جا علیه من مصاحبه می‌کنند.

نکونام در مورد مطرح شدن پیشنهاداتی که از تیم‌های دیگر دارد عنوان کرد:‌هیچ پیشنهادی ندارم و به آنها هم گفتم چرا در صورت داشتن پیشنهاد به جایی نرفتم. یک روز صبح به خانه من آمدند گفتند آیا می‌خواهی بروی که من گفتم نه. نه پیشنهاد دارم و نه می‌خواهم بروم. پیشنهادی از تراکتورسازی و پیکان ندارم به استقلال هم نمی‌روم. جواد نکونام با این شرایط و اوضاع نمی‌تواند کار کند. دوست ندارم با یکسری کار کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار