بازدید 11856

بیانیه مجمع تشخیص مصلحت درباره شایعات اخیر

بی تردید دو رسالت سترگ آگاهی افزایی و روشنی بخشی نسبت به ارتقا و جهت دهی به افکار عمومی از توقعات شفاف جامعه نسبت به رسانه ها به شمار می رود که باید براساس انصاف و صداقت نسبت به آن عامل باشند هر چند ممکن است برخی رسانه نماها از این جریان زلال استثنا باشند.
کد خبر: ۷۶۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱ 12 January 2018

بی تردید دو رسالت سترگ آگاهی افزایی و روشنی بخشی نسبت به ارتقا و جهت دهی به افکار عمومی از توقعات شفاف جامعه نسبت به رسانه ها به شمار می رود که باید براساس انصاف و صداقت نسبت به آن عامل باشند هر چند ممکن است برخی رسانه نماها از این جریان زلال استثنا باشند.


بنابراین با توجه به مخابره رسمی اخبار توسط روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، برخی رسانه های ضدانقلابی اقدام به جعل و گمانه زنی های خلاف واقع نموده اند که لازم است برای شایعه زدایی و تنویر افکار عمومی مطالب ذیل را تقدیم نماییم:

۱. بستری شدن حضرت آیت الله شاهرودی ریاست محترم مجمع تشخيص مصلحت نظام در يكی از بيمارستانهای آلمان بنا بر توصيه اکید تيم پزشکی و بر خلاف تمايل ايشان بوده است و پس از بهبودی و طی روند درمانی در آلمان به ايران مراجعت نموده اند و در مجمع تشخیص مصلحت نظام و جایگاه های دیگر در خدمت مردم و انقلاب اسلامی خواهند بود.
٢. اخيرا در یکی از سايت های خبری ادعا شده "اعضای مجمع تشخيص مصلحت نظام درباره اغتشاشات اخير اختلاف نظر داشته اند" و یا این كه "دبير مجمع گزارش شورای امنيت ملی را قرائت كرده است" که روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تکذیب مدعای فوق متذکر می گردد در جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تمام اعضا روی خاستگاه ها و ریشه های اغتشاشات اخير اتفاق نظر داشته و پيروی از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب و وحدت نيروهای سياسی را تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان و حل مشكلات كشور اعلام کرده اند.
۳. پس از مصاحبه دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و پرده برداری از عوامل پشت صحنه آشوب و اغتشاش در روزهای اخیر؛ رسانه های ضدانقلابی كه از نفرت ملت ايران نسبت به عوامل واقعی اغتشاشات اخير آگاهی داشتند کوشیدند با هجو و وارونه انگاری بیانات دکتر محسن رضایی افكار عمومي را نسبت به دخالت عوامل پشت صحنه اغتشاشات اخير به ترديد بكشانند!

واضح است که انتشار اين نوع شايعاتِ برنامه ريزي شده بخشی از ماموریت جنگ روانی اتاق اغتشاشات را تشکیل میدهد؛ بنابراین چند نکته شایان ذکر است:
الف: پس از انتشار رسمی خبر نشست رسانه ای دکتر محسن رضایی از سوی روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام وی به نقل از گزارش رسمی یک مقام امنیتی ذیل مذاکرات صحن مجمع از پشتیبانی و نقش آفرینی مشترک امریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان با همراهی گروهک منافقین و عناصر سلطنت طلب در اغتشاشات اخیر خبر داد.
در ادامه پس از اصرار خبرنگاران با استناد به گزارش مذکور اضلاع میز برنامه ریزی آشوب را به شرح ذیل اعلام نمودند:
_ مایکل اندریا : مدیر بخش جاسوسی و عملیات های ضد ایران در سازمان سیا که طبق افشاگری روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز برای ایجاد بی ثباتی و آشوب در ایران به این سمت منصوب شده است.
_ نماینده کشور عربستان سعودی
_ یکی از بارزانی ها که نماینده اسراییل بوده است
_ نماینده گروهک منحط و شکست خورده منافقین
و طفلاح برادر زن صدام دیکتاتور معدوم عراق! ( که چند ماه پیش توسط امریکا از زندان عراق آزاد شده است )
پیرو این افشاگری؛ رسانه هاي ضدانقلاب با دستپاچگی و کاربرد ترفند رد گم کنی با برجسته سازی يكی از اعضای اتاق اغتشاش و تغافل نسبت به ساير اعضای مصرح در خبر دكتر رضايی تلاش خود را برای انحراف افکار عمومی و هجوپردازی در این زمینه به کار گرفتند تا از تاثیر افشاگری صورت پذیرفته بکاهند!
ب - امريكا، اسراييل و ملك سلمان به بازسازی حزب بعث عراق پرداخته اند و قصد دارند درانتخابات چند ماه آينده عراق نقش منفی ایفا کنند لذا عناصری از جمله برخی نزديكان خانواده صدام را تشويق به فعاليت سياسی در عراق کرده اند.
اين طیف به عنوان ضلع سوم اغتشاشات اخير با كمك منافقين و سلطنت طلبها در كنار آمريكا، اسراييل، عربستان در اغتشاشات اخير دست داشته اند.
ج: هسته اصلی اغتشاشات اخير متشکل از: عربستان، امريكا، منافقين و بعثی ها کسانی هستند كه نه تنها در كودتای نافرجام سال ١٣٥٩ و جنگ تحميلی هشت ساله نقش محوری ایفا نموده اند بلكه در تاسیس و ايجاد داعش محوریت داشته اند و همگان می دانند مغز متفكر حزب بعث عراق (عزت ابراهيم) با ابوبکر البغدادی مجری اصلی سازمان داعش همراهی و معاونت داشته است و امروزه كه شاخه بعثی داعش به منطقه اربيل پناه آورده و برای تجزيه شمال عراق در كنار بارزانی تلاش هايشان بي نتيجه مانده، بار ديگر با كمك آمريكا، اسراييل، عربستان و منافقين می کوشد در ايران نیز اغتشاش و آشوب ایجاد نماید.
د: هر چند امريكا، اسراييل و عربستان در تجزيه شمال عراق و دخالت و فتنه در لبنان و اغتشاشات اخير ایران شكست تاریخی متحمل شده اند و سريال شكست هایشان به صورت يك افتضاح سياسی ماهیت قدرت آنان را نشان می دهد، ولی همچنان بنا دارند به دخالت های نامشروع خود ادامه دهند که هوشياری مردم و نيروهای امنيتی به ويژه در مقابله با شايعه سازی و دروغ پراكنی آنان در فضای مجازی و رسانه ای مهمترين عامل خنثی شدن توطئه های دشمنان خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان