بازدید 6019
۲

۶۰بازی بدون گل خورده رکورد عجیب آقای کلین شیت در لیگ برتر

بیرانوند در دوران حضورش در رقابت های لیگ برتر موفق به ثبت ۶۰کلین شیت در ۱۱۱بازی شده است؛ وی در تیم نفت تهران هم توانسته بود در ۳۰بازی برای تیمش کلین شیت کند.
کد خبر: ۷۶۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ 13 January 2018

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با بسته نگه داشتن دروازه تیمش در هفته نوزدهم لیگ برتر ایران توانست برای سیزدهمین بار در فصل جاری کلین شیت کند.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا بیرانوند سنگربان اول سرخپوشان پایتخت در دیدار برابر سیاه جامگان آمار کلین شیت خود در پرسپولیس را به ۳۰بازی رساند. بیرانوند که فصل گذشته توانسته بود ۱۷بازی برای سرخپوشان کلین شیت کند، در این فصل نیز به روند خوب خود ادامه داد و با ثبت سیزدهمین کلین شیت، آمار خود را به ۳۰بازی بدون گل خورده در پرسپولیس رساند.

گفتنی است بیرانوند در دوران حضورش در رقابت های لیگ برتر موفق به ثبت ۶۰کلین شیت در ۱۱۱بازی شده است؛ وی در تیم نفت تهران هم توانسته بود در ۳۰بازی برای تیمش کلین شیت کند. بنابراین، بیرانوند به حدنصاب تازه ای دست یافته و توانسته با این تعداد بازی در لیگ برتر به رکورد۶۰کلین شیت دست یابد. علیرضا بیرانوند در زمان حضور در تیم نفت تهران توانست پس از انجام ۶۹ بازی به رکورد۳۰کلین شیت دست یابد، اما از زمان حضور در پرسپولیس این آمار را به طور قابل ملاحظه ای بهبود بخشیده و پس از ۴۲بازی موفق شد به آمار فوق العاده ۳۰ کلین شیت در لیگ برتر برسد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بزار بره یه تیم دیگه ی ببینیم 5 تا کلین شیتم میتونه بکنه :))))
پاسخ ها
محسن
| United States |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
تو تیم دیگه با 30 تا کلین شیت اومد پرسپولیس دیگه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر