بازدید 2783

وزیرعلوم بر تهیه طرح جامع دانشگاه خوارزمی تاکید کرد

کد خبر: ۷۶۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷ 13 January 2018

وزیرعلوم در دیدار با رئیس دانشگاه خوارزمی برتهیه طرح جامع دانشگاه بر اساس سیاستهای وزارت متبوع یعنی مأموریت گرایی تأکید کرد.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه خوارزمی، محمدعلی سبحان اللهی رییس دانشگاه خوارزمی امروز شنبه ۲۳ دی ماه با منصور غلامی وزیرعلوم دیدار و گفتگو کرد.

سبحان اللهی ضمن بیان جایگاه ویژه دانشگاه خوارزمی به عنوان نخستین مؤسسه آموزش عالی کشور با یک سده فعالیت علمی و فرهنگی در کشور گفت: هم اکنون در آستانه برگزاری یکصدمین سال تأسیس دانشگاه خوارزمی هستیم.

وی افزود: این دانشگاه که به نوعی سرآغاز آموزش عالی در ایران به شمار می رود، در طول یک قرن از فعالیت خود، در نهایت به خوارزمی تغییر نام یافت، تحولات علمی ـ پژوهشی زیادی را نیز پشت سر گذاشت تا امروز به یکی از دانشگاه‌های صاحب نام ایران تبدیل شود و گام‌های بلندی برای گسترش فعالیت در عرصه بین‌المللی بردارد.

رئیس دانشگاه خوارزمی با اشاره به طرح جامع دانشگاه گفت: این طرح بر اساس مأموریت گرایی در دو سایت تهران و پردیس کرج در حال تهیه است.

وی با تبیین توسعه رشته‌های جدید، بر رشته های میان‌رشته‌ای از جمله نفت زمین و پلاسمای پزشکی تأکید کرد.

در ادامه منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن حمایت از فعالیت‌های انجام شده در دانشگاه خوارزمی بر ادامه فعالیتهای جدید دانشگاه از جمله رشته های میان‌رشته‌ای از جمله نفت زمین و پلاسمای پزشکی و همچنین تهیه طرح جامع دانشگاه بر اساس سیاستهای وزارت متبوع یعنی مأموریت گرایی تأکید کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر