بازدید 3152

جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان آغاز به کار کرد

کد خبر: ۷۶۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳ 13 January 2018

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از آغاز به کار سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور خبر داد.

به گزارش دانشجو، فضل ا... ایرجی‌کجوری، مدیرکل فرهنگی وزارت علوم گفت: این جشنواره هر ساله در چهار مرحله دانشگاهی، منطقه‌ای و سراسری بین دانشجویان دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سراسر کشور برگزار می‌گردد، که برگزیدگان آن در نهایت به مرحله ملی که شامل دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزاد اسلامی، پیام نور، فنی و حرفه‌ای، جامع علمی کاربردی، فرهنگیان، علوم و معارف قرآن کریم و... می‌باشند راه می‌یابند.

وی ادامه داد: این جشنواره شامل بخش‌های آوایی، معارفی، هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری است که در مجموع ۶ بخش و ۳۳ رشته می‌باشد.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اظهار داشت: زمان برگزاری مرحله دانشگاهی، بخش آوایی (قرائت تحقیق و قرائت ترتیل) بهمن و اسفند ۱۳۹۶ و بخش معارفی در تاریخ ۷ اسفند ۱۳۹۵ به صورت همزمان در تمام دانشگاه‌ها و موسسات غیرانتفاعی برگزار می‌گردد. مرحله منطقه‌ای اردیبهشت ماه ۱۳۹۷، مرحله سراسری تابستان ۱۳۹۷ و نیز مرحله ملی سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت به میزبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آبان ماه ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان