بازدید 7439
۳
دمای بالا مانع اصلی آغاز عملیات

عملیات امداد ارتش درمورد نفتکش اجرا نشد

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران گفت: عملیات خنک سازی نفتکش سانچی در طول شب با ۴ کشتی ادامه می یابد.
کد خبر: ۷۶۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹ 14 January 2018

 مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران گفت: عملیات خنک سازی نفتکش سانچی در طول شب با ۴ کشتی ادامه می یابد.

به گزارش تسنیم، سیروس کیان ارثی از جلسه مشترک با شرکت های چینی، ژاپنی و کره ای امداد و نجات به ریاست علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر داد و گفت: در حال برنامه ریزی برای ادامه عملیات خنک سازی نفتکش سانحه دیده سانچی در طول امشب هستیم.
وی در رابطه با عملیات امداد و نجات از سوی نیروهای ویژه نیروی دریای ارتش اظهار داشت: این نیروها در حال ورود به منطقه هستند ولی فعلا دمای کشتی به حدی بالاست که امکان عملیات وجود ندارد.
کیان ارثی با بیان اینکه وقتی عملیات ورود به کشتی قابل انجام است که دمای آن کاهش بیابد و وضعیتی جوی نسبتا مساعد باشد، افزود: در طول امروز(شنبه) 10 فروند کشتی آتش خوار در اطراف کشتی به خنک سازی کشتی پرداختند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کشتی های امدادی ژاپنی به محل رسیدند یا خیر، تصریح کرد: هم اکنون دو فروند کشتی آتش خوار ژاپنی، یک فروند کره ای و هفت فروند چینی در محل قرارگیری نفتکش سانچی حاضر هستند که بر اساس برنامه ریزی انجام شده چهار فروند از آنها در طول شب عملیات خود را ادامه خواهند داد.
این مقام مسئول در پاسخ به پرسشی دیگری در رابطه با چرایی عدم ورود بالگردهای امدادی به عملیات امداد و نجات کشتی سانچی، اظهار داشت: در حال حاضر کشتی در فاصله 280 مایلی ساحل قرار دارد در حالیکه بُرد بالگردها در حدود 130 مایل است بنابراین نمی توانیم از امکانات هوایی استفاده کنیم.
کیان ارثی در آخر در رابطه با دو پیکر تازه کشف شده گفت: متاسفانه پیکر این دو عزیز کاملا سوخته است و فردا صبح از سوی چینی ها به مقامات ایرانی تحویل خواهند شد.

عملیات امداد ارتش درمورد نفتکش اجرا نشد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
میتوانند از ناوهای هلی کوپتر بر کشورهای دیگر استفاده کنند
از اول هم میشد حدس زد. چینی ها اجازه انجام عملیات به ما را نخواهند داد. به مجرد ورود این تکاوران هم دیدیم که خودشان داخل کشتی شدند و جعبه سیاه را برداشتند.
مگر ناوهای چینی سکوی نشست هلیکوپتر ندارند ؟!...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان