بازدید 7863
۱
گزارش

پهلوان ایران با رای اشتباه عوض شد/محرومیت سنگین برای داوران فینال

در فینال مسابقات کشتی پهلوانی در دسته سنگین وزن که به دلیل اهدای بازوبند پهلوانی در پایان این رقابت ها از حساسیت خاصی برخوردار بود، جابر صادق زاده توانست احمد میرزاپور را شکست دهد. فدراسیون کشتی دیروز با برگزاری جلسه بررسی اشتباه فاحش داوری در این مسابقه را تایید کرده بود.
کد خبر: ۷۶۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 14 January 2018

فدراسیون کشتی مسببان اشتباه داوری در تعیین پهلوان کشور در سال ۹۶ را با محرومیت مواجه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون کشتی، پیرو صورت جلسه کمیته ویژه بررسی عملکرد داوری در فینال مسابقه سنگین وزن کشتی پهلوانی کشور در مشهد تصمیمات خود را در مورد تیم داوری این مسابقه اعلام کرد.

 این تصمیمات به شرح زیر است:
1- "داور وسط" با استناد به بندهای یک و دو از صورتجلسه مذکور، از یک نوبت اعزام به مسابقات بین المللی و یک نوبت قضاوت درمسابقه داخلی - بین المللی محروم می شود.
2- "رییس تشک" مسابقه مورد نظر، با استناد به بند های چهارم و پنجم از صورتجلسه یاد شده، از دو نوبت اعزام به مسابقات بین المللی و دو نوبت قضاوت در مسابقات داخلی – بین المللی محروم می شود.
3- "سرپرست فنی" مسابقات با استناد به بند ششم از صورتجلسه یاد شده، از دو نوبت اعزام به مسابقات بین المللی و همچنین شش ماه حضور در جایگاه سرپرست فنی مسابقات، در کلیه رقابت های داخلی – ملی و داخلی – بین المللی محروم می شود.

Related image

4- "رئیس کمیسیون داوران"با استناد به بندهای هفتم و هشتم از صورتجلسه مذکور و بدلیل اهمال در اجرای بند 3 – 1 از صورتجلسه کمیسیون داوران مورخ 21/12/1395 و نیز عدم پیگیری امور محوله به عنوان مسئول امور داوری کشتی پهلوانی کشور، از جایگاه رییس کمیسیون داوری، به جایگاه سرپرستی کمیسیون مذکور تا زمان برگزاری انتخابات کمیسیون داوران فدراسیون کشتی کشور، در اسفندماه سال جاری، تنزل می یابد. موارد فوق الذکر از زمان ابلاغ، لازم الاجراء خواهد بود.

 گفتنی است؛ در فینال مسابقات کشتی پهلوانی در دسته سنگین وزن که به دلیل اهدای بازوبند پهلوانی در پایان این رقابت ها از حساسیت خاصی برخوردار بود، جابر صادق زاده توانست احمد میرزاپور را شکست دهد. فدراسیون کشتی دیروز با برگزاری جلسه بررسی اشتباه فاحش داوری در این مسابقه را تایید کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
روح کشتی پهلونی را لکه دار کردید! یعنی چه در فینال داوارن پول گرفته باشند و رای جابجا بدهند خدای نکرده اسمش کشتی پهلوانی است !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار