بازدید 8786
۱
گزارش

ماجرای حکم جلب میراسماعیلی برای یک وام جنجالی

یکی از موسسه های مالی و اعتباری به رییس فدراسیون جودو نامه زده که بدهی بیش از یک میلیارد ریالی آرش میراسماعیلی بابت گرفتن تسهیلات از این موسسه تسویه نشده و ۳ نفر از کارمندان فدراسیون نیز برای این کار ضامن او شده اند
کد خبر: ۷۶۴۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵ 14 January 2018

قهرمان سابق جودو از سوی مدیریت یک موسسه مالی و اعتباری به دلیل دریافت وام تهدید شد.

به گزارش تابناک ورزشی، بیش از یک سال از همکاری آرش میراسماعیلی با فدراسیون جودو می گذرد. او که در زمان مدیریت قبلی نایب رییسی فدراسیون را برعهده داشت، با روی کار آمدن محمد درخشان دیگر با فدراسیون همکاری نکرده است. امروز ایلنا نامه هایی را منتشر کرده که از سوی مدیریت یکی از موسسه های مالی و اعتباری به رییس فدراسیون جودو ارسال شده است. در این نامه ها به بدهی بیش از یک میلیارد ریالی آرش میراسماعیلی بابت گرفتن تسهیلات از این موسسه اشاره شده که ۳ نفر از کارمندان فدراسیون نیز برای این کار ضامن او شده اند.

 در این نامه میراسماعیلی تهدید شده که اگر بدهی خود را به این موسسه پرداخت نکند، به زودی حکم جلب او صادر می شود.اما سوال اینجاست که دریافت وام از سوی میراسماعیلی در زمان حضورش در فدراسیون جودو برای هزینه در فدراسیون بوده یا به صورت شخصی هزینه شده است.

سایت ورزش سه برای گرفتن پاسخ این سوال با آرش میراسماعیلی تماس گرفته که گویا وی پاسخگو نبود. این سایت سپس با امیرحسین سیاحی، دبیر فدراسیون جودو ارتباط برقرار کرد. او در این باره گفت: «این یک مساله شخصی است و نمی توانیم اظهارنظر خاصی درباره آن کنیم. در واقع نامه هایی که به فدراسیون رسیده، محرمانه است و درست نیست که محتویات آن را فاش کنیم. من نمی دانم از چه طریقی این نامه ها رسانه ای شده است.»  وی در پاسخ به این سوال که دریافت تسهیلات برای هزینه در فدراسیون بوده یا به صورت شخصی انجام شده، عنوان کرد: «فقط می توانم بگویم که این موضوع به فدراسیون ارتباطی ندارد و یک مساله شخصی است. برخی از کارمندان فدراسیون ضامن شدند و امیدوارم زودتر مشکل حل شود.»

ماجرای حکم جلب میراسماعیلی برای وام یک وام جنجالی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بابا 100 میلیون که پولی نیست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار