بازدید 3568

محیط بانان به جلیقه ضد گلوله مجهز می‌شوند

فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تلاش می‌کنیم کمیت نیروی انسانی محیط‌بانان را افزایش دهیم و به بهترین حالت یعنی ۱۰۰ درصد برسد.
کد خبر: ۷۶۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹ 14 January 2018

فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تلاش می‌کنیم کمیت نیروی انسانی محیط‌بانان را افزایش دهیم و به بهترین حالت یعنی ۱۰۰ درصد برسد.


به گزارش ایسنا، سرهنگ جمشید محبت خانی در نشست با محیط بانان حفاظت محیط زیست استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای کشور به‌خصوص ۱۲۰ شهید محیط بان گفت: تا زمانی که در سازمان حفاظت محیط زیست حضور دارم، تمام تلاش خود را برای پیگیری امور محیط‌بانان انجام خواهم داد و در این راه از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهم کرد.
محبت خانی افزود: عیسی کلانتری - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور- در راس سازمان نیز دغدغه محیط‌بانان را دارد و در بیشتر جلسات درباره محیط‌بانان صحبت می‌شود.

وی در ادامه گفت: سازمان حفاظت محیط زیست از جمله دستگاه‌هایی است که در سال آتی از افزایش بودجه برخوردار شده و جای امیدواری است که در حوزه محیط زیست شاهد تحولات باشیم .
محبت‌خانی با بیان اینکه ۵۰ درصد از کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست را محیط‌بانان تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: نیروهای محیط‌بانان نوک پیکان سازمان حفاظت محیط زیست هستند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه ۵۰ درصد بودجه سازمان حفاظت محیط زیست نیز باید درحوزه محیط‌بانی هزینه شود،گفت: در این زمینه همه بخش‌ها و معاونت‌های سازمان حفاظت محیط زیست به این نتیجه واحد رسیده‌اند که اقدام‌های علمی برای محیط‌بانان انجام شود.
محبت‌خانی با تاکید به اقدام‌های در شرف انجام برای تجهیز محیط‌بانان به امکانات روز اظهار کرد: در این راستا یکی دو هفته آینده جلیقه‌های ضد گلوله در اختیار آنان قرار می‌گیرد و دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده نیز در حال اجراست که در همین زمینه از سال آینده خودروها و موتور سیکلت‌های جدید و مستحکم جایگزین موتورسیکلت‌ها و خودروهای فرسوده و از رده خارج خواهند شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور در ادامه با اشاره به تعریف لغوی محیط زیست گفت: ارتباط آب، هوا، خاک جهت بقای انسان، گیاهان و جانداران است و اگر آن‌ها را حفظ نکنیم در رأس این چرخه حیات انسان آسیب‌پذیر می‌شود و به خطر می‌افتد.

وی با بیان اینکه سازمان حفاظت محیط زیست امانتدار نسل‌های آینده است،اظهارکرد: بهترین‌ها باید برای محیط‌بانان در نظر گرفته و به شرایط سختی کار آن‌ها در مباحث شیفت کاری طولانی توجه شود و در این راستا باید برنامه داشته باشیم و به خانواده آنان نیز توجه ویژه شود.

محبت خانی با اشاره به تلاش در جهت تصویب لایحه حمایت از محیط‌بانان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این لایحه اصلاحاتی دارد که در حال بازنگری است.

وی افزود: باید تلاش کنیم کمیت نیروی انسانی محیط بانان را افزایش دهیم و تاکنون در این راستا بیش از ۵۰ مورد مشکلات محیط بانان شناسایی شده است وبرای حل آن‌ها در حال برنامه‌ریزی هستیم.
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی محیط زیست، محبت‌خانی با بیان اینکه این مشکلات به رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز ارائه شده است گفت: همه بخش ها و محیط بانان باید دست به دست هم دهیم و این موضوع را پیگیری کنیم. مطالبه‌گری محیط‌بانان به کار سرعت می دهد و در این راه نیز ما از هیچ تلاش و کوششی در راه خدمت رسانی به محیطبانان دریغ نخواهیم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر