بازدید 15516
۳

عجیب ترین راز زندگی زن 40 ساله چینی

یک زن جوان چینی پس از یکسال آشنایی با مرد مورد علاقه اش از عجیب ترین راز دوران زندگی اش باخبر شد.
کد خبر: ۷۶۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۰ 15 January 2018

رکنا نوشت:  یک زن جوان چینی پس از یکسال آشنایی با مرد مورد علاقه اش از عجیب ترین راز دوران زندگی اش باخبر شد.


زن جوان چینی که پس از گذشت بیش از یکسال آشنایی با مرد مورد علاقه اش قصد ازدواج با او را داشت با واقعیتی تلخ روبه‌رو شد. "وانگ کیوئی" 40 ساله حدود یک سال پیش در فضای مجازی با این مرد آشنا شده بود اما دقیقا زمانی که درخواست ازدواج خود را مطرح کرد این مرد ناپدید شد.


این در حالی بود که رابطه آنها چنان با یکدیگر صمیمی بود که وانگ حدود 300 هزار یوآن چین برای مرد محبوبش خرج کرده بود. در اتفاقی عجیب این مرد دیگر پاسخگوی تماس های تلفنی وانگ نبود و حتی اکانت خود را در وی‌چت تغییر داده بود. وانگ که نمی توانست چنین اتفاقی را به راحتی بپذیرد به جستجوی مرد مورد علاقه‌اش پرداخت اما به واقعیتی تلخ پی برد.


وانگ دریافت در تمام این مدت با یک زن مردنما در رابطه بوده است اما هرگز متوجه آن نشده بود. او در مصاحبه با یکی از روزنامه های محلی چین گفت که قیافه، حرکات و طرز برخورد این زن کاملا شبیه به یک مرد بود و هرگز فکر نمی کرد که در تمام این مدت با یک زن در تماس بوده است.


پیشتر نیز حادثه مشابه ای برای یک مرد چینی اتفاق افتاد. او تنها پس از گذشت سه روز از جشن عروسی اش متوجه شد که مورد سوء استفاده یک مرد زن نما قرار گرفته است. این مرد زن نما پس از مراسم ازدواج، با تمام جواهرات و هدایا که ارزشی معادل بیش از 10 هزار یوآن چین داشت فرار کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
10 هزار یوآن پولی نیست. همش 6 میلیون!!
خخخخخخ میگم اینا همشون یه جورند شما میگید نه
اوه این چیزا که توی ایران خیلی رواج داره!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر