بازدید 11006
۹

سقوط مرگبار استاد ایرانی دانشگاه سانفرانسیسکو

کد خبر: ۷۶۴۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۴ 15 January 2018

استاد دانشگاه هنرهای نمایشی شهر«سانفرانسیسکو»ی امریکا که برای دیدار خانواده‌اش راهی ایران شده بود، بعد از یک هفته اقامت با سقوط از طبقه پنجم خانه‌اش جان باخت.

به گزارش روزنامه ایران، ساعت ٧ صبح دیروز-یکشنبه-مأموران کلانتری 125 یوسف آباد درتماس تلفنی رهگذران از کشف جسد مرد سالمندی در پیاده رو کنار جوی آب باخبر شدند. دقایقی بعد هم آنها راهی خیابان بیست و چهارم یوسف آباد شده و با جسد مردی حدود ٧٠ ساله مواجه شدند.

آنها پس ازبررسی‌های مقدماتی پی بردند پنجره طبقه پنجم ساختمانی که جسد در مقابلش افتاده، بازاست. با این احتمال که قربانی ماجرا ساکن طبقه پنجم است، مأموران وارد ساختمان شدند و زنگ آپارتمان را به صدا درآوردند.چند لحظه بعد زنی با چشمان خواب آلود در را به روی مأموران باز کرد. او که ازدیدن مأموران متعجب شده بود درپاسخ به سؤالات آنها گفت، همسرش که استاد دانشگاه هنرهای نمایشی شهر «سانفرانسیسکو»ی امریکاست یک هفته قبل برای دیدن خانواده‌اش به ایران آمده است و شب قبل برای استراحت به اتاق خوابش رفته و در حال حاضرهم خواب است. بدین ترتیب مأموران از آن زن خواستند از حضور شوهرش در اتاق اطمینان حاصل کند ولی زمانی که او وارد اتاق شد با دیدن جای خالی همسرش به طرف مأموران آمد و موضوع را به آنها اطلاع داد.

بدین ترتیب از زن میانسال خواسته شد همراه مأموران برای شناسایی جسدی که پایین ساختمان افتاده بود برود. بدین ترتیب او پس ازحضور در خیابان در حالی که شوکه شده بود جسد شوهرش را شناسایی کرد. با توجه به اینکه شواهد از مرگ خودخواسته استاد دانشگاه حکایت داشت، بازپرس مرادی، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد تا علت دقیق و زمان مرگ مشخص شود. همچنین تیمی از کارآگاهان جنایی نیز مسئول تحقیق درباره انگیزه مرگ مرموز وی شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
کشتن او را
آخی این استاد هنرهای نمایشی اسم نداشت .
داستان کوتاه است .
چون در امریکا استاد بوده مرگش غیر طبیعی است. فکر نکنم خودکشب کرده است.
بیچاره وضع ایران را دیده شوکه شده!
آخه چرا اومدی ایران. نمی دونی حضرت عزرائیل یه چند سالیه اینجا اطراق کرده
بخشی ازسناریوی فیلم بود.؟!
خوبه تو جهانه چهارم نمردی تو جهانه دوم مردی
پناه برخدا.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر