بازدید 4393

برف و سرما برخی مدارس استان اردبیل را تعطیل کرد

کد خبر: ۷۶۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ 15 January 2018

برف و سردی هوا برخی مدارس شهرستان های استان اردبیل در مقاطع تحصیلی مختلف را در روز دوشنبه تعطیل کرد.

به گزارش ایرنا، اداره کل آموزش و پرورش اردبیل در اطلاعیه ای اعلام کرد که در اردبیل مدارس شهری پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در مدارس روستایی تمام مقاطع تحصیلی، در سرعین، نمین، نیر، انگوت و هیر تمام مقاطع تحصیلی، در کوثر پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در گرمی مدارس شهری پیش دبستانی و ابتدایی و در مدارس روستایی تمام مقاطع تحصیلی تعطیل می باشد.

همچنین در بیله سوار، پارس آباد، جعفرآباد، خلخال، مشگین شهر، ارشق، اصلاندوز و لاهرود مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت قبل از ظهر به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

به گزارش اداره کل هواشناسی استان اردبیل هم اکنون بارش برف در بسیاری از مناطق استان ادامه دارد و امروز بر گستره و شدت ناپایداری های جوی افزوده می شود.

اداره کل مدیریت بحران استان اردبیل نیز به ساکنان این استان درباره کاهش محسوس دما ؛ لغزندگی سطح گذرگاهها و کاهش دید افقی در جاده های این استان در این مدت هشدار داده است.

مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل نیز اعلام کرد که جاده های استان باز بوده و برفروبی و نمک پاشی شده اما سطح جاده ها به دلیل کولاک در گردنه ها و محورهای کوهستانی برخی مقاطع پوشیده از برف می باشد.

این مرکز از رانندگانی که قصد تردد در راههای استان را دارند خواست تا زنجیر چرخ و وسایل ایمنی زمستانی با خود همراه داشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر