بازدید 4844
۱

50میلیون تومان هزینه90دقیقه میزبانی درامام رضا

کد خبر: ۷۶۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴ 15 January 2018

با وجود موضع جدید آستان قدس، پدیده و سیاه‌جامگان هنوز هم باید برای هر بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) 50میلیون به این آستان پرداخت کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرغم مساعدت و همکاری جواهری مدیرکل تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی با دو باشگاه لیگ‌برتری مشهد برای برگزاری بازی‌های باقیمانده دو تیم در ورزشگاه امام رضا(ع)، شنیده‌ها حاکی است که هزینه 50میلیون تومان برای هر بازی در این ورزشگاه به قوت خود باقی است و هیچ فرقی برای این دو باشگاه نکرده است. 

مدیران آستان قدس که برای اولین بار رقمی بالاتر از این را هم اعلام کرده بودند، تاکید دارند که به جهت درجه و کیفیت این ورزشگاه از مبلغ 50میلیون پایین‌تر نخواهند آمد و به نظر می‌رسد اکنون نوبت به ارگان‌ها و نهادهای شهری و استانی خراسان رسیده تا با بر دوش گرفتن پاره‌ای از هزینه‌ها، حامی نمایندگان فوتبال شهر مشهد و به تبع آن هواداران فوتبال در استان باشند. دو تیم پدیده و سیاه‌جامگان به طور حتم در ادامه میزبانی‌های خود در لیگ‌برتر احتیاج وافری به حضور هواداران خود در 5بازی خانگی باقیمانده دارند و این کمک مسئولان شهری و استانی که در حداقلی‌ترین حالت بعد مسافت را برای حضور هواداران به حداقل خواهد رساند، به سود فوتبال مشهد خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بيان كنسرت حلال از همونايي كه تو همه كشور حلاله فقط مشهد حرومه ! بذارين درآمدش رو اختصاص بدين به تيم هاي ورزشي ....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر