بازدید 3333

افزایش تولید نفت در دستور کار است

وزیر نفت ونزوئلا اعلام کرد که این کشور تولید نفت خود را در سال ۲۰۱۸ میلادی به بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه در روز می‌رساند.
کد خبر: ۷۶۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ 15 January 2018

وزیر نفت ونزوئلا اعلام کرد که این کشور تولید نفت خود را در سال ۲۰۱۸ میلادی به بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه در روز می‌رساند.

به گزارش مهر به نقل از رویترز؛ مانوئل کودو، وزیر نفت ونزوئلا، اعلام کرد: تولید نفت این کشور پس از افت در سال گذشته میلادی، اکنون به حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار بشکه در روز رسیده است و در سال جاری میلادی از روزانه ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه فراتر خواهد رفت.

وی گفت: پس از رسیدن به افت تاریخی، ۲۰۱۸ سال بازسازی خواهد بود. ما اکنون به لطف کارگران، به تولید یک میلیون و ۹۰۰ هزار بشکه در روز نزدیک هستیم.

وزیر نفت ونزوئلا جزئیات چندانی ارائه نکرد و به بیان اهدافی کلی همچون مبارزه با فساد و قدرت دادن به کارگران به عنوان راه‌های احیای صنعت نفت این کشور، بسنده کرد.

با وجود ابراز خوش‌بینی کودو، برخی کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که با استمرار بحران اقتصادی در ونزوئلا، روند افت تولید این کشور ادامه یابد. وی تحریم‌های آمریکا و فساد را مهم‌ترین عوامل بحران کنونی صنعت نفت ونزوئلا برشمرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار