بازدید 2889

عملکرد دولت در اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی مثبت نیست

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ نشست این کمیسیون را تشریح کرد.
کد خبر: ۷۶۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴ 15 January 2018

 

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نشست امروز کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ اظهار داشت: دو سال پیش در خردادماه سال 94 قانون تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی در مجلس تصویب و مقرر شد شورایی مرکب از معاونین اول روسای قوا کارگروه برای استفاده از توان سه قوه در راستای اقتصاد مقاومتی تشکیل شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به همین جهت کمیسیون ویژه گزارش نظارتی از نحوه اجرای این قانون تهیه کرده است، در این نشست آخرین توضیحات سازمان برنامه و بودجه، دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی و مرکز پژوهش های مجلس مورد توجه قرار گرفت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه گزارش نهایی برای قرائت در صحن علنی آماده شده است، بیان داشت: از نگاه کمیسیون ویژه، قانون سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی دولت به صورت کامل اجرا نشده است، براساس قانون دولت مجری اقتصاد مقاومتی است و ستاد اقتصاد مقاومتی فراقوه ای محسوب می شود، دولت نمی تواند عملکرد ستاد را به عنوان عملکرد خود ارائه دهد.

وی با اشاره به دستور دیگر کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ توضیح داد: همچنین به عنوان کمیسیون فرعی ملزم کردن سازمان صدا و سیما به اختصاص زمانی به برنامه های کار آفرینی، بهبود فضای کسب و کار و اقتصاد مقاومتی را بررسی کردیم و مقرر شد با کمیسیون فرهنگی کارگروه مشترکی تشکیل دهیم تا طرح مذکور از قوام بیشتری برخوردار شود.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ مجلس اظهار داشت: فوریت تعیین تکلیف حقوق و مزایای صندوق بازنشستگی فولاد در دستور کار قرار گرفت، کلیات آن تصویب شد اما منتظر نظر کمیسیون اصلی یعنی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات هستیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان