بازدید 4453

شباهت آقای گل‌های پرسپولیس؛محصول داخلی ساخت یک خارجی

کد خبر: ۷۶۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 16 January 2018

کمتر کسی فکر می‌کرد بازیکنی که قرار است جای خالی طارمی را پرکند علی علیپوری است که پیش از این شاید در پرسپولیس چندان جدی گرفته نمی‌شد. حالا با قرار گرفتن علیپور در صدر جدول گلزنان می‌شود او را گزینه اول آقای گلی پرسپولیس در این فصل دانست.

به گزارش تابناک ورزشی، شاید علیپور از نظر فنی و قرار گرفتن در موقعیت و تکنیک و بقیه پارامترهای گلزنی در سطح پایین‌تر از طارمی باشد اما فعلا توانسته گلیم این تیم را در لیگ برتر از آب بیرون بکشد و در شرایطی که منشا علاقه‌ای به گل‌زدن نشان نمی‌دهد با گل‌های مهمش هم پرسپولیس را در صدر جدول نگه‌دارد و هم خودش را. به نوشته سایت برنامه نود عملکرد خوب علیپور علاوه بر این که خیال پرسپولیسی‌ها رابعد از رفتن طارمی تا حدودی راحت می‌کند یک حسن دیگر هم دارد. امیدواری به برانکو و این که در ادامه مسیر بتواند آنقدر آقای گل‌های دیگری را تحویل پرسپولیس بدهد که دیگر کسی یادی از طارمی نکند.

مهدی طارمی و علی علیپور هیچ کدام با عنوان ستاره و آقای گل به پرسپولیس نیامدند. طارمی را علی دایی به پرسپولیس آورد اما فقط ۴۰۰دقیقه به او بازی داد و طارمی هم در آن مقطع ۲ گل برای پرسپولیس به ثمر رساند. طارمی در زمان حمید درخشان هم ۱۷ بازی انجام داد ۲ گل زد و ۵ پاس گل داد اما دوران شکوفایی او در زمان برانکو بود. دو آقای گلی در زمان برانکو، طارمی را از یک بازیکن بی‌نام و نشان که با ۱۵۰ میلیون تومان به پرسپولیس آمده بود به بازیکنی میلیاردی تبدیل کرد.

همین اتفاق در مورد علیپور هم افتاده است. علیپور نه تنها به عنوان ستاره به پرسپولیس نیامد که حتی تا فصل گذشته هم همچین عنوانی برای او دور ازدسترس بود. در این فصل اما غیبت طارمی این فرصت را بوجود آورد تا یک آقای گل دیگر زیرنظر برانکو متولد شود. بازیکنی که قراردادش با پرسپولیس فقط ۳۵۰ میلیون تومان بوده است. این اتفاق در مورد بازیکنان دیگری مانند محمد انصاری هم افتاده است تا برانکو نشان دهد که در ساختن ستاره هم تبحر کمی ندارد. این روند می‌تواند هواداران پرسپولیس را امیدوار کند که برانکو بتواند باز هم با ساختن بازیکنان خوب و آینده‌دار از پرسپولیس تیمی بسازد که مثل الان به هیچ بازیکنی وابسته نباشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر