بازدید 5246
۳

۱۸ مصدوم در برخورد تریلر با اتوبوس در کاشان

کد خبر: ۷۶۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 16 January 2018

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان کاشان از برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه تریلر صبح روز سه شنبه در محدوده این شهرستان خبر داد که در پی آن 18 نفر آسیب دیدند.

به گزارش ایرنا، حسین ریاحی افزود: صبح امروز یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر 75 آزادراه کاشان- قم (پنج کیلومتری شهر مشکات) با یک دستگاه تریلر به شدت برخورد کرد که کارشناسان فوریت های پزشکی و امدادگران پس از اطلاع به محل سانحه اعزام شدند.

وی مسیر حرکت اتوبوس را از شیراز به تهران عنوان کرد و افزود: 2 نفر از آسیب دیدگان سرپایی درمان شدند و سایر سرنشینان آسیب دیده اتوبوس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال یافتند که شرایط سه نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان کاشان گفت: اورژانس با پنج دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در محل حضور یافته بود و 2 دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر کاشان و یک دستگاه آمبولانس از مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم نیز برای رسیدگی به آسیب دیدگان این سانحه رانندگی مشارکت داشتند.

به گفته وی، کارشناسان پلیس راه علت این سانحه رانندگی را بی توجهی راننده اتوبوس به جلو به علت خستگی و خواب آلودگی تشخیص دادند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
به به ! چقدر اتوبوس هاي ما دشنگ مي خورن به كاميونا! خيلي دشنگ - دشنگ - دشنگ همش تصادف داريم! :( :| :(

هر ماه نزديك به 4 تا 5 اتوبوس خيلي دشنگ و ناز مي خورن به هم! :) :( :| :(
اگر ما كوچولوها رانندگي كنيم و ماشين بسازيم و جاده درست كنيم به اين دشنگي همش تصادف نمي شه و نمي خورن بهم!!
به به به اين اراده و دشنگي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
امضاء: كوچولو :)
چرا اینهمه مردم در حوادث می میرند ،اما آمار جمعیت ایران مخصوصا یارانه بگیران ،افزایش می یابد؟‌ شاید یکی می میرد ،وسه تا می زاید؟،،،،
متاسفانه اتوبان قم-کاشان یکی از معدود اتوبان های دنیاست که ماشینهای سنگین در اون تردد میکنند!بسیار بد رانندگی میکنند.
ماشین های سنگین و تریلی های زیادی در این مسیر تردد میکنند و با نهایت سرعت هم از یکدیگر سبقت میگیرند.با رد شدن اونها از کنار یک سواری،باد اونها به راحتی خودروها رو تکان میده!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان