بازدید 4653
سوژه

اشتباهات عجیب و خنده دار ناظرها موقع رای شماری!

در بخش های دبیرکلی، نواب رییس و هیات اجرایی انتخابات به دور دوم کشیده شد و هر بار باید ۶۰ برگه رای از سوی این ۳ ناظر خوانده می شد و روی تخته سفید به ثبت می رسید.شاید این ۳ نفر در ابتدا تصور نمی کردند مسئولیتی که به آنها واگذار شده، چقدر خسته کننده و دردسرساز باشد.
کد خبر: ۷۶۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴ 16 January 2018

برخی اشتباهات ناظران انتخابات کمیته ملی المپیک در مجمع دیروز باعث تعجب و اعتراض برخی حاضران شد.

به گزارش تابناک ورزشی، قبل از شروع رای گیری در انتخابات کمیته ملی المپیک اعضای مجمع ۳ نفر را به عنوان ناظر انتخابات معرفی کردند. زهرا نعمتی به عنوان نماینده ورزشکاران در کنار حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس و بهمن محمدرضایی رییس فدراسیون اسکیت که در هیچ بخشی کاندیدا نبودند، به عنوان ۳ ناظر انتخابات معرفی شدند.

 شاید این ۳ نفر در ابتدا تصور نمی کردند مسئولیتی که به آنها واگذار شده، چقدر خسته کننده و دردسرساز باشد.به جز انتخابات بخش ریاست که به صورت شفاهی انجام شد و هیچ برگه رایی بین اعضای مجمع پخش نشد، در سایر بخش ها انتخابات به صورت نزدیک و حساس پیش رفت. در بخش های دبیرکلی، نواب رییس و هیات اجرایی انتخابات به دور دوم کشیده شد و هر بار باید ۶۰ برگه رای از سوی این ۳ ناظر خوانده می شد و روی تخته به ثبت می رسید. وقتی تعداد کاندیداها در بخش نایب رییسی و به ویژه هیات اجرایی بالا بود، ناظران انتخابات هم دچار اشتباهاتی می شدند.

 یک بار زهرا نعمتی در بخش خزانه داری بدون اینکه برگه رای را نگاه کند، نام میترا نوری را به جای کیکاووس سعیدی اعلام کرد که باعث تعجب اعضای مجمع شد. این مورد که با خنده و عذرخواهی قهرمان پارالمپیکی ایران همراه بود، خیلی زود اصلاح شد. با این حال در بخش نایب رییسی اشتباه رییس فدراسیون بوکس در ثبت رای هادی ساعی و پاک کردن آن حاشیه هایی را به وجود آورد. در حالی که ثوری اشتباه خود را اصلاح کرده بود، ساعی اعتقاد داشت یک رای او کمتر ثبت شده است. حتی این اعتراض توسط ستاد نظارت بر انتخابات بررسی و در نهایت همان نتیجه اعلام شده، تایید شد.

 وقتی قرار بود این ۳ ناظر در بخش هیات اجرایی روی هر برگه رای نام ۶ نفر را قرائت کرده و روی تخته ثبت کنند، خستگی و کلافگی در چهره آنها موج می زد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل