بازدید 4738
۱

موفقیت راننده ایرانی در اتومبیل‌رانی دوبی+ عکس

کد خبر: ۷۶۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 17 January 2018

نخستین مرحله از مسابقات اتومبیلرانی 24 ساعته جهانی با موفقیت قابل توجه تنها راننده ایرانی این مسابقات به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، آرام مارتیروسیان که عضو تیم چهار نفره پژو- آلتران است به همراه سه راننده اروپایی دیگر این تیم در نخستین دور از مسابقات جهانی استقامتی حضور پیدا کردند و پس از یک شبانه‏روز رانندگی سخت و طاقت‏فرسا، موفق به کسب عنوان ششم در کلاس TCR شدند. مسابقه اتومبیلرانی 24 ساعته جهانی از معتبرترین رقابت های استقامت این رشته در دنیاست که معمولا در ابتدای سال میلادی، فصل آن آغاز می شود و در چند مرحله در کشورهای مختلف جهان دنبال می‏شود.

 در اولین مسابقه فصل جدید، 91 اتومبیل در پیست مشهور اتودروم دبی حضور داشتند که تیم پژو ۳۰۸ ریسینگ کاپ با اینکه از جایگاه چهاردهم کارش را آغاز کرد اما در نهایت تا رتبه ششم مسابقه بالا رفت. آنها در طول 24 ساعت مسابقه موفق شدند 509 بار پیست اتودروم را به طول حدود 5.4 کیلومتر دور بزنند. نکته جالب اینکه راننده ایرانی توانست بهترین تایم را با زمان 2:16:672 دقیقه برای این تیم به دست بیاورد و در عین حال در طول مسابقه نیز کمترین خطا و اشتباه را از خود به نمایش بگذارد تا موفق‏ترین عضو تیم لقب بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شما یک روز صبح نواب جنوب به شمال را رانندگی کن و سالم به مقصد برست... . دست فرمونت از شوماخر هم بهتر می شه .... ما ایرانی ها امکانات دستمون نیست و گرنه همه مایکل شوماخریم....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار