بازدید 3928

پیوس:پرسپولیس می‌تواند قبل ازعید جشن قهرمانی بگیرد

کد خبر: ۷۶۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 17 January 2018

مهاجم پیشین تیم پرسپولیس اعتقاد دارد که این تیم می‌تواند قبل از عید نوروز جشن قهرمانی در لیگ برتر را بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، فرشاد پیوس درباره شرایط فعلی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: خوشبختانه همه چیز برای پرسپولیس به خوبی جلو می‌رود. من قبلاً هم گفته بودم که این تیم با اقتدار قهرمان لیگ برتر خواهد شد. الان پرسپولیس حاشیه امنیت خوبی برای خودش درست کرده، ولی مهم این است که این نتایج را ادامه دهد. پرسپولیس با ادامه این روند حتی می‌تواند قبل از عید نوروز جشن قهرمانی بگیرد.

مهاجم پیشین پرسپولیس در ادامه افزود: پرسپولیس از لحاظ بازیکن و کادر فنی در شرایط خیلی خوبی قرار دارد و همه ما انتظار داشتیم که آنها سال گذشته در آسیا مقام بیاورند. پرسپولیس تیم شایسته‌ای است و من معتقدم که حالا برانکو باید تمرکزش را روی قهرمان کردن پرسپولیس در آسیا بگذارد. این یک اتفاق بزرگ است و من امیدوارم پرسپولیس به این هدفش برسد.

وی در مورد جدایی مهدی طارمی و ناراحتی هواداران از این بازیکن گفت: به‌هرحال اتفاقاتی افتاد که پرسپولیس از پنجره نقل‌وانتقالات محروم شد و طارمی در این موضوع نقش داشت. او باید در پرسپولیس می‌ماند، اما تصمیم به جدایی گرفت. پرسپولیس تیم بزرگی است و هیچ وقت به بازیکن خاصی تکیه نکرده است. پرسپولیس بدون طارمی هم به راه خودش ادامه خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل