بازدید 4672

هواداران تراکتور خواهان استعفای آجورلو شدند/شعارعلیه گلزن تراکتور!

تراکتور در دقیقه 69 صاحب ضربه پنالتی شد. زمانی که ایران پوریان پشت توپ قرار گرفت، هواداران علیه وی شعار دادند تا نتواند این ضربه را به گل تبدیل کند. ایران‌پوریان دو دقیقه بعد جبران کرد و گل تساوی را در جریان بازی زد اما شادی نکرد که هواداران شعارهای غیراخلاقی سر دادند.
کد خبر: ۷۶۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ 18 January 2018

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به رغم موج تبلیغاتی که در جهت خرید یک مربی خارجی راه انداخته بود، در ورزشگاه یادگار امام تبریز با شعارهایی علیه خودش مواجه شد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و سایپا در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم نارنجی پوشان مهمان دو گل وارد دروازه تیم تبریزی کردند تا تیم بدون سرمربی تراکتور اندک اندک به قعر جدول نزدیک شود.

بعد از گل اول سایپا، هواداران تراکتورسازی با شعار «پادگان نمیخوایم نمیخوایم»، «بی غیرت‌ها حیا کنید تراکتور را رها کنید» و «آجرلو شرم کن تراکتور را ترک کن» علیه بازیکنان و مسئولان این تیم شعار دادند. در ادامه زمانی که محمد ابراهیمی فرصت تک به تک را به بیرون زد، توسط برخی هواداران مورد اعتراض قرار گرفت. ابراهیمی قبلا نیز متهم به کم کاری شده بود و در تمرین توسط هواداران کتک خورده بود.

 تعداد کمی از هواداران علیه پرسپولیس شعار دادند. هواداران تراکتورسازی بعد از خطای بازیکن سایپا روی ابراهیمی هم به تصمیم داور مسابقه اعتراض کردند.کل تماشاگران تبریزی حاضر در ورزشگاه 1113 نفر بود که یکی از کم استقبال ترین دیدارهای تراکتور را ثبت کرد.

تراکتورسازی در دقیقه 69 صاحب ضربه پنالتی شد. زمانی که ایران پوریان برای زدن ضربه پشت توپ قرار گرفت، هواداران علیه وی شعار دادند. وی نتوانست این ضربه را به گل تبدیل کند. ایران‌پوریان دو دقیقه بعد گل تساوی را در جریان بازی زد اما شادی نکرد که هواداران شعارهای غیراخلاقی سر دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها