بازدید 4337

ذوب آهن2-نفت آبادان1/اوج گیری تیم قلعه نویی با زوج کی روش و تبریزی

کد خبر: ۷۶۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰ 18 January 2018

ذوب آهن در ادامه روند رو به اوج خود در نیم فصل دوم این بار نفت آبادان را در اصفهان شکست داد و به رده چهارم جدول برگشت.

به گزارش تابناک ورزشی، اگر اشتباه وحید محمدزاده که منجر به گل صنعت شد را نادیده بگیریم، فرصت گلزنی دیگری به نفت نداد تا شاگردان امیر قلعه نویی در پنجمین مسابقه نیم فصل دوم نیز به برد برسانند و روند خوبشان را ادامه دهند. مرتضی تبریزی مهاجم افول کرده ذوب آهن در نیم فصل دوم در خط حمله این تیم بسیار خوب کار می کند. او در اکثر حملات ذوب آهن نقش مستقیم دارد. تبریزی در بازی با صنعت نفت نیز نه تنها در حمل توپ و موقعیت سازی موفق عمل کرد که بازهم برای ذوب آهن گل زد و آمار گل های زده اش را افزایش داد. حالا با عملکرد خوب تبریزی تقریبا خیال امیر قلعه نویی از خط حمله تیمش راحت شده است.

ذوب آهن با برد مقابل صنعت نفت پنجمین مسابقه نیم فصل دوم را هم بدون شکست به پایان برد. شاگردان قلعه نویی در نیم فصل دوم 4 برد و یک تساوی کسب کردند و با اندوخته 13 امتیازی از این بازی ها بهترین عملکرد را در نیم فصل دوم داشته اند. آنها در صدرجدول رده نیم فصل دوم هم قرار دارند.

 شرح گل‌ها

 یک بر صفر ذوب آهن(کی روش استنلی): در دقیقه 51 اشتباه مدافعان صنعت نفت با فرار میلاد فخرالدینی همراه شد. او از روی سر مکانی توپ را به دهانه دروازه فرستاد و کی روش استنلی با یک ضربه آرام تور دروازه صنعت نفت را به لرزه در آورد.

 دو بر صفر ذوب آهن(مرتضی تبریزی): در دقیقه 68 محمدرضا حسینی از زاویه ای بسته به توپ ضربه زد و سوشا مکانی دفع کرد؛ در ریباند توپ به مرتضی تبریزی رسید و او برای بار دوم دروازه صنعت نفت را گشود.

 دو بر یک صنعت نفت(لوسیانو پریرا): در دقیقه 89 اشتباه عجیب وحید محمدزاده در پاس روبه عقب باعث شد تا شیمبا توپ ربایی و در موقعیت تک به تک با رشید مظاهری دروازه ذوب آهن را باز کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل