بازدید 4491

طلسم تساوی پارس جم با پنالتی هم پاره نشد

کد خبر: ۷۶۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶ 18 January 2018

شاگردان مهدی تارتار پنجمین تساوی پیاپی را با فرصت سوزی‌های زیاد برابر استقلال خوزستان تجربه کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، پارس جنوبی در ادامه ناکامی‌هایش و دوری از روزهای درخشان نیم‌فصل اول، برای هفتمین بازی متوالی، برابر استقلال خوزستان به تساوی رضایت داد و مجددا با از دست دادن پنالتی در کسب سه امتیاز هم ناکام ماند. پارس جنوبی جم پس از نتایج غیرمنتظره‌ای که در دور رفت لیگ برتر داشت، 9 هفته است نتوانسته نمایش خوبی داشته باشد و تنها یک برد کسب کرده و پنج تساوی و سه شکست در کارنامه‌اش به ثبت رسید.

وحید شیخ‌ویسی، دروازه‌بان استقلال خوزستان با مهار یک پنالتی و دو واکنش خوب اجازه نداد پارس جنوبی در خانه به پیروزی برسد و استقلال خوزستان شکست بخورد تا ستاره تیمش لقب بگیرد؛ در سمت مقابل فرشاد محمدی‌مهر نیز با خستگی ناپذیری، بارها از سمت راست زمین نفوذهای خطرناکی انجام داد و بازیکن موثر جمی‌ها بود.

 شرح گل ها
 پارس جنوبی جم 1 - استقلال خوزستان 0 (دقیقه 8: حسین پورامینی): ارسال محمدی‌مهر از جناح راست زمین را پورامینی با ضربه سر از تیرک اول تبدیل به گل اول کرد.
 پارس جنوبی 1 - استقلال خوزستان 1 (دقیقه 53: اسماعیل شریفات): مارینی با توپ‌گیری عالی از نورمحمدی و پاس به شریفات، او را در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه پای چپ تمام کننده او به سمت چپ دروازه پارس رفت و تبدیل به گل شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر