بازدید 5331

تکذیب تیراندازی پلیس به مردم در میناب

فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: فیلم پخش شده منسوب به تیراندازی و درگیری پلیس با مردم این شهرستان در شبکه‌های اجتماعی کذب محض است.
کد خبر: ۷۶۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶ 18 January 2018

فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: فیلم پخش شده منسوب به تیراندازی و درگیری پلیس با مردم این شهرستان در شبکه‌های اجتماعی کذب محض است.

سرهنگ محمدرستمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در میناب، در توضیح مطالبی که پیرامون درگیری نیروی انتظامی با مردم میناب در فضای مجازی مطرح شده، اظهار داشت: این مطالب کذب و بی‌اساس است.

وی اظهار داشت: در تاریخ 27 دی‌ماه طی تعقیب و گریز نیروی انتظامی با قاچاقچیان بیش از دو هزار قوطی مشروبات الکلی در روستای گبرانی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب با بیان اینکه در این راستا دو نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند، افزود: دو دستگاه خودرو توقیف شده در این عملیات، زانتیا و پژو 405 که حامل مشروبات الکلی بود هر دو سرقتی بودند.

وی همچنین با بیان این که ریشه بسیاری از نزاع‌ها، درگیری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در مواد مخدر و مشروبات الکلی است از مردم خواست چنانچه در این زمینه با موارد مشکوکی مواجه شدند مراتب را از طریق تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیس اطلاع دهند.

به گزارش تسنیم، در ساعات گذشته، فیلمی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخد که در آن صدای تیراندازی در محیطی روستایی به گوش می‌رسد، در توضیح این فیلم توسط افرادی که آنرا بازنشر می‌دهند،‌ آمده است: "درگیری و تیراندازی پلیس در میناب با مردم".

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار