بازدید 5540
۲

حمله تندنصیرزاده به گزارشگر و مدیرعامل پرسپولیس

ما از نحوه گزارش یوسفی ناراحتیم؛ او فقط برای تیم ما آرزوی مرگ نکرد! احساس یوسفی این بود که گسترش فولاد حتما بازنده می شود و بعد از دقیقه 90 او شکست خورد و پیش بینی کرد که اگر ببریم دو پله صعود می کنیم
کد خبر: ۷۶۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲ 18 January 2018

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد بعد از بی نتیجه ماندن بازی تدافعی تیمش و دریافت گل دقیقه 95 عصبانی به نظر می رسد، حتی نسبت به حرف های گزارشگر تلویزیونی دیدار تیمش با پرسپولیس جملات تندی به زبان آورد.

به گزارش تابناک ورزشی، انتقادهایی که پیمان یوسفی در گزارش خود برای دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد نسبت به تاکتیک بسته تیم تبریزی مطرح کرد، با ناراحتی مدیرعامل این باشگاه مواجه شد. 

هوشنگ نصیرزاده، که خود را در همه زمینه های فوتبال از مدیریت و مسایل حقوقی گرفته تا داوری و حالا فنی کارشناس می داند، در این خصوص گفت: متاسفانه آقای یوسفی بسیار جانبدارانه گزارش کرد. رسانه باید در هر شرایطی بی طرفی خود را نشان دهد و با اثبات بی طرفی یک رسانه قابل احترام می شود، اما پیمان یوسفی در طول گزارش بارها علیه تیم ما موضع گرفتند و حرف هایی را بر زبان آورد که کاملا مشخص شود دوست دارد ما ببازیم و از زمین بیرون برویم!

 وی ادامه داد: ما از نحوه گزارش یوسفی ناراحتیم؛ او فقط برای تیم ما آرزوی مرگ نکرد! احساس یوسفی این بود که گسترش فولاد حتما بازنده می شود و بعد از دقیقه 90 او شکست خورد و پیش بینی کرد که اگر ببریم دو پله صعود می کنیم. در حالی که در طول 90 دقیقه تصور می کرد بازی را پرسپولیس می برد. این شیوه گزارش در رسانه ملی که ما هم در آن سهم داریم، درست نیست. به هر صورت تیم ما توانمندی هایی داشته که باید به آن توجه می شد. ما کم تماشاگر هستیم اما در مقابل بهترین تیم ایران در چند سال اخیر تا دقایق پایان برنده بودیم. پیمان یوسفی هرگز انصاف را رعایت نکرد.

 مدیرعامل گسترش با اشاره به عملکرد داور مسابقه با پرسپولیس تاکید کرد: داور مسابقه عجولانه قضاوت کرد. در دقایق پایانی ایلدروم کمک داور بازی در حالی که نزدیک به صحنه بود توپ از پیست ورزشگاه پرتاب شد، دستور به تکرار داد در حالی که در چنین صحنه هایی اوت به حریف واگذار می شود. از طرف دیگر خیلی بد است که کمک داور نداند پرتاب اوت اگر در جای درست انجام نشود، به تیم حریف واگذار می شود. این قانون 16سال است تغییر کرده!داور مسابقه اگر امروز کمی مدیریت می کرد(احتمالا منظور او از مدیریت کردن، برنده کردن تیم گسترش است!)، می توانست بازی خوبی را قضاوت کند اما این اتفاق رخ نداد.

 وی درباره انتقادهای گرشاسبی از سبک بازی گسترش فولاد افزود: گرشاسبی یکی از دوستان قدیمی من است اما به چه دلیلی در حالی که هیچ تخصصی ندارد، به شیوه فنی بازی ما اعتراض می کند. این شیوه که با بستن بازی مقابل تیم نفوذی همراه است، یک روش منطقی تلقی می شود. مگر قرار است ما مقابل تیم آقای گرشاسبی طوری بازی کنیم که آنها برنده شوند؟ هر بازیکنی از تیم ما زمین خورد، به بیرون از زمین رفت و مصدوم شده بود.

 نصیرزاده افزود: گرشاسبی باید بداند مصاحبه هایی که انجام می دهد، در چارچوب مسائل فنی نباید اظهارنظر کند. همانطور که من فوتبالی هستم و اظهارنظر نمی کنم، از ایشان که قهرمان کشتی بوده انتظار داریم وقتی در فوتبال می خواهد حرف بزند، سیستم ها را بشناسد. ما با همین سیستم 21 امتیاز جمع کردیم و این روش بسیاری از تیم های اروپایی هم هست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
برای شما هم خیلی متاسفم که بین پرانتز سخنان نصیرزاده را تفسیر به رای می کنید.آیا ما پیرو حصرت علی (ع)هستیم .
جدا از اینکه تو ایران همه همه کاره هستند ولی شما هم جانبدارانه نوشتید اگر ایراد نصیرزاده به پرتاب اوت خطاست لطفا توضیح دهید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر