بازدید 4146

عنایتی:‌درباره استفاده حریف ازجادوگر حرفی ندارم

کد خبر: ۷۶۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱ 19 January 2018

سرمربی تیم مشکی‌پوشان بعد از باخت پرگل تیمش مقابل نفت تهران گفت: بازیکنان امروز حرف ما را گوش ندادند و بازی را واگذار کردیم حالا باید این باخت را فراموش کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، رضا عنایتی در پاسخ به این سوال که هواداران تیم سیاه‌جامگان مدعی هستند که تیم نفت از جادوگر استفاده کرده نظر شما چیست؟ گفت:‌من در مورد جادوگر و اینطور مسائل صحبتی نمی‌کنم لطفاً در مورد مسائل فنی سوال بپرسید. یک موقع مربی نمی‌تواند کاری کند امروز 6 تا 7 بازیکن ما تمرکز نداشتند. در شرایط‌هایی که فرصت گل بود نتوانستیم گل بزنیم ما 5 موقعیت خیلی خوب داشتیم نتوانستیم استفاده کنیم حالا باید از شرایط خارج شویم باید ریکاوری کنیم تا شرایط‌مان بهتر شود

وی در پاسخ به اینکه آیا شما قول می‌دهید که تیم در لیگ برتر می ماند یا خیر؟ گفت: من هیچ وقت قول نمی‌دهم در فوتبال اتفاقات زیادی رخ می‌دهد ما تلاش می‌کنیم شرایط مان بهتر شود. بازیکنان را ریکاوری می‌کنیم تا شرایط آنها خوب شود. امروز متأسفانه گل زودهنگام ما باعث شد تمرکزمان از بین برود. بازیکنان ما غیر قابل پیش‌بینی بودند. امروز شرایط تیم ما خاص بود بازیکنان تمرکز نداشتند و در بازی این اتفاقات رخ می‌دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر