بازدید 1878

العبادی: عراقی‌ها در مبارزه با فساد و بازسازی کشور هم معجزه می‌کنند

نخست‌وزیر عراق تأکید کرد که عراقی‌ها معجزه پیروزی را محقق کردند و می‌توانند معجزه مبارزه با فساد و بازسازی کشور را نیز محقق کنند.
کد خبر: ۷۶۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 20 January 2018

نخست‌وزیر عراق تأکید کرد که عراقی‌ها معجزه پیروزی را محقق کردند و می‌توانند معجزه مبارزه با فساد و بازسازی کشور را نیز محقق کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، حیدر العبادی، نخست‌وزیر عراق در مراسم ترتیب داده شده به مناسبت پیروزی بر داعش در کربلا گفت: هیچ مکانی بین ما برای بدبینان یا کسانی که در مسیر پیروزی کارشکنی می‌کنند، وجود ندارد. آن‌ها تعداد اندکی هستند اما مال دارند و در برخی جاها نفوذ دارند و برخی به آن‌ها گوش می‌دهند.

وی گفت: ما باید بسیار هوشیار باشیم. افکار منحرف و جنایتکاری وجود دارند که می‌خواهند بی‌گناهان را به قتل برسانند.

العبادی تأکید کرد: عراقی‌ها معجزه پیروزی را محقق کردند و می‌خواهند معجزه مبارزه با فساد و بازسازی کشور را نیز محقق کنند. کسانی هستند که علیه بازسازی کشورند و تمامی اقدامات ما را با کذب و بهتان ناکام می‌گذارند.

وی فداکاری‌هایی را که به پیروزی منجر شد، ستود و نسبت به نزاع و از بین بردن پیروزی با دودستگی هشدار داد.

العبادی تأکید کرد: همانطور که با وحدت‌مان با تروریسم مقابله کردیم با وحدت‌مان نیز با فساد مقابله خواهیم کرد. هیچ کسی حتی اگر قدرت زیادی داشته باشد نمی‌تواند به تنهایی با فساد مبارزه کند. ما باید صبر داشته باشیم و برای نتایج عجله نکنیم چراکه با این کار نتایج و دستاورد را از بین خواهیم برد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل