بازدید 3002

برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی واحد علوم و تحقیقات

کد خبر: ۷۶۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 20 January 2018

ششمین دوره آئین جشن فارغ‌التحصیلی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، سوم بهمن‌ماه با شرکت 250 فارغ‌التحصیل رشته‌های مختلف این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، حجت الاسلام و المسلمین حجت اله ذاکر معاون دانشجویی و فرهنگی واحد علوم و تحقیقات گفت: شرکت‌کنندگان در این دوره جشن دانش‌آموختگی واحد علوم و تحقیقات، از میان فارغ‌التحصیلان، دانشجویان نیمسال آخر یا دانشجویان تحصیلات تکمیلی در حال دفاع هستند.

وی با بیان اینکه فارغ‌التحصیلان یا دانشجویان در آستانه فارغ‌التحصیلی از هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در آئین جشن دانش‌آموختگی واحد علوم و تحقیقات شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در جشن فارغ‌التحصیلی این دوره، از فارغ‌التحصیلان دانشکده‌‎های واحد علوم و تحقیقات هستند.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد علوم و تحقیقات افزود: شرکت‌کنندگان در این آئین، قسم‌نامه‌ای را در پیشگاه پروردگار و در حضور اساتید و مسئولان این واحد دانشگاهی به صورت دسته جمعی قرائت می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ذاکر در تشریح ترکیب جنسیتی شرکت‌کنندگان در جشن فارغ‌التحصیلی که سوم بهمن ماه در سالن همایش‌های زنده‌یاد حسن حبیبی واحدعلوم و تحقیقات برگزارمی‌شود، گفت: 90 درصد از شرکت‌کنندگان را خواهران فارغ‌التحصیل یا دانشجوی ترم آخر تشکیل می‌دهند.

وی تاکید کرد: امکاناتی فراهم شده است تا هر فارغ‌التحصیل بتواند دو همراه از اعضای خانواده خود را به این جشن که همزمان با ولادت حضرت زینب(س) برگزار می‌شود، دعوت کند.

فارغ‌التحصیلان شرکت‌کننده در این آئین، جامه ویژه دانش‌آموختگی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی را بر تن خواهند کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل