بازدید 4074

روان‌شناس‌ قلابی‌ بیماران را‌ به‌ مرگ ترغیب‌ می‌کرد!

کد خبر: ۷۶۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 21 January 2018

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری روان شناس قلابی و فریب دهنده زن جوان گیلانی در شبکه اجتماعی موبایلی در یکی از استان های مرکزی کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان، سرهنگ ایرج محمدخانی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی زن جوان گیلانی مبنی بر این که فردی با معرفی خود به عنوان خانم روان شناس در شبکه های اجتماعی موبایلی، او را فریب داده و پس از اطلاع از مشکلات روحی و روانی نامبرده، باعث ترغیب او به مرگ شده، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات از بزه دیده و پی جویی های فنی و پلیسی، کارآگاهان پلیس فتا موفق شدند روان شناس قلابی شبکه اجتماعی موبایلی را که مردی 25 ساله، اهل و ساکن یکی از استان های مرکزی بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی او را دستگیر کنند. سرهنگ محمدخانی اظهار کرد: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده، متهم به صراحت به بزه انتسابی و این که با سوء استفاده از عنوان جعلی خانم روان شناس در شبکه اجتماعی موبایلی، بزه دیده را که از مشکلات روحی و روانی رنج می برد، اغفال و ترغیب به مرگ کرده، اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتای استان گیلان با بیان این که متهم با صدور قرار وثیقه از سوی مرجع قضایی روانه زندان شده، گفت: پرونده این فرد برای شناسایی دیگر بزه دیدگان در پلیس فتا مفتوح و درحال رسیدگی است و بر این اساس از شهروندان می خواهیم در صورت مواجهه با موارد این چنینی، با مراجعه به پلیس فتا، شکایت خود را پیگیری کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر