بازدید 4622

تیراندازی دردسرساز در جشن عروس آبادانی

دو پسر جوان که برای هیجانی کردن مراسم جشن عروسی اقدام به تیراندازی با اسلحه کلاشینکف در آبادان کرده بودند دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۶۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵ 21 January 2018

دو پسر جوان که برای هیجانی کردن مراسم جشن عروسی اقدام به تیراندازی با اسلحه کلاشینکف در آبادان کرده بودند دستگیر شدند.

خبرآنلاین نوشت: ساعت 24 پنج شنبه 28 دی ماه امسال ماموران اطلاعات کلانتری 13 قدس آبادان در حال گشت زنی در منطقه بهار بودند که در برابر یک کاروان عروسی روبرو شدند و این در حالی بود که 2 جوان موتور سوار با در دست داشتن اسلحه کلاشینکف در جلوی خودروی عروس و داماد اقدام به تیراندازی های هوایی می کردند.

بدین ترتیب ماموران برای دستگیری دو پسر جوان وارد عمل شدند که متهمان با دیدن پلیس Police به سرعت پا به فرار Escape گذاشتند و همین کافی بود تا تعقیب و گریز پلیسی آغاز شود.

2 پسر جوان که قصد تسلیم شدن نداشتند وارد یکی از کوچه های تنگ منطقه بهار شده و پس از رها کردن موتورشان با استفاده از تاریکی هوا پا به فرار گذاشتند.

ماموران در این مرحله به سراغ موتور دو پسر جوان رفته و پس از بررسی پلاک موتور دو جوان مسلح موفق به شناسایی صاحب آن شدند.

تیم پلیسی در این مرحله به سراغ صاحب موتور سیکلت رفته و اقدام به دستگیری وی کردند که این جوان به ماموران گفت: در مراسم عروسی یکی از فامیل ها در خرمشهر بودیم و وقتی متوجه شدم که قرار است به همراه کاروان عروسی به آبادان بیاییم از دوستم خواستم که برای هیجان بیشتر در جلوی کاروان عروسی اقدام به تیراندازی کند.

وی افزود: دوستم با اسلحه کلاشینکف سوار بر موتورم شد و در حال تیراندازی بودیم که پلیس به تعقیب ما افتاد و پس از رها کردن موتور سیکلتمان با پای پیاده فرار کردیم.

همین کافی بود تا ماموان متهم دیگر پرونده را که اسلحه به دست بوده را شناسایی کنند و در عملیاتی غافلگیرانه این پسر جوان نیز دستگیر شد و اسلحه کلاشینکف نیز از مخفیگاه این متهم کشف شد.

بنا به این گزارش، متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر