بازدید 7764
۲

کشف اشیا عتیقه دوره ساسانی در مازندران

فرمانده انتظامی قائم‌شهر از کشف ۲۹۹ عدد سکه قدیمی متعلق به دوره ساسانی و دستگیری ۳ قاچاقچی اشیا عتیقه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶ 22 January 2018

فرمانده انتظامی قائم‌شهر از کشف ۲۹۹ عدد سکه قدیمی متعلق به دوره ساسانی و دستگیری ۳ قاچاقچی اشیا عتیقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میزان، سرهنگ پاسدار محمد ولی مرادی فرمانده انتظامی قائم‌شهر، اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، ارز و منابع ملی و در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش اشیا عتیقه توسط یک قاچاقچی عتیقه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند.

 کشف اشیا عتیقه دوره ساسانی در مازندران

مرادی، خاطرنشان کرد: ماموران با هماهنگی مرجع قضایی، در اقدامی عملیاتی متهم و دو همدست وی را در حین خرید و فروش اشیاء عتیقه دستگیر کردند.

وی از کشف 299 عدد سکه عتیقه با روکش طلا متعلق به دوره ساسانی از متهمان خبر داد و گفت: ارزش ریالی سکه‌های کشف شده توسط کارشناسان بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی قائم‌شهر گفت: این سه قاچاقچی عتیقه‌جات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند و موضوع در دست بررسی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
اینکه همه اش اشیاء عثیقه آنهم از نوع متاخرش است و به دوره ساسانی نمیخورد. پس سکه های روکش شده!!؟؟ کجاست؟؟؟؟ تا آنجاییکه فهم ما میرسه روکش مطلا از فنون جدید است و به عهد باستان نمیرسد.
299عدد سكه طلا دوره ساساني 250ميليون تومان؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار