بازدید 4392

دستگیری شبانه ۱۲۰ تن از اراذل و اوباش تهران

کد خبر: ۷۶۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 23 January 2018

 

رییس پلیس امنیت پایتخت از دستگیری 120 تن از اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس در نخستین مرحله از اجرای طرح امنیت و آرامش شبانه در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علیرضا لطفی بامداد امروز در حاشیه اجرای طرح آرامش و امنیت شبانه پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: با تدابیر فرمانده انتظامی تهران بزرگ طرح ارتقاء امنیت شبانه در تهران آغاز شده و ما نیز در راستای وظایف خود نیز اقداماتی را در این زمینه انجام دادیم.

وی با بیان اینکه در طرح اجرا شده 120 تن از اراذل و اوباش در پاتوق‌ها و مکان‌هایی که مردم گزارش‌های آن را داده بودند دستگیر شدند گفت: پارک‌ها، قهوه‌خانه‌ها، باشگاه‌های بدن سازی و ... از جمله اماکنی بودند که در جریان اجرای این طرح از سوی پلیس مورد بازید قرار گرفت.

لطفی با بیان اینکه پلیس در اجرای این طرح 89 محل را مورد بازرسی قرار داد گفت:‌ این محل‌ها عمدتا شامل قهوه‌خانه‌ها و پارک‌ها و... بود.

رییس پلیس امنیت تهران بزرگ با اشاره به پرونده‌ای که از مدتی قبل توسط پلیس در حال پیگیری بوده و در جریان اجرای این طرح به نتجیه رسید، گفت: پلیس موفق شد 28 قبضه سلاح را که فاقد هر گونه مجوز بود کشف کند.

به گفته وی، از اراذل واوباش دستگیر شده تعدادی سلاح سرد، پنجه بوکس و ... کشف و ضبط شده است.

دستگیری اتباع غیر مجاز

وی با بیان اینکه یکی از وظایف پلیس شناسی و برخورد با ا تباغ غیر مجاز است گفت: در جریان عملیات، مأموران ما در یکی از خوابگاه‌ها حاضر شدند و اقدام به دستگیری تعدادی از اتباع غیر مجاز کردند. همانطور که می دانید برخی از اتباع غیر مجاز در اقدامات مجرمانه نقش دارند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام چهارشنبه آخر سال گفت: در همین راستا در عملیاتی که اجرا شده 120 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه این طرح در محدوده شمال شرق تهران به اجرا در آمد در پاسخ به سوال ایسنا در مورد نظارت بر باشگاه‌های بدنسازی اظهار کرد: در یک مورد که قلیان سرا بود با توجه به وقوع درگیری میان مأموران و افراد حاضر در آن، بلافاصله نسبت به انجام اقدامات قانونی در این محل اقدام شد. در دیگر مراکز نیز اخطارهای لازم داده شده و مطابق قانون صنفی با آنها برخورد خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار