بازدید 4179
۳

افزایش قیمت کالا‌ها تا فروردین ۹۷ ممنوع شد

کد خبر: ۷۶۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 24 January 2018

معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان حمایت با ابلاغ مصوبه ستاد تنظیم بازار با قید "خیلی فوری" خطاب به اتحادیه‌ها و اصناف، هرگونه افزایش قیمت کالاها و خدمات را تا پایان فروردین ممنوع اعلام کرد.

به گزارش روزنامه خراسان، در نامه ارسالی محمود نوابی، رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، خطاب به علی فاضلی، رئیس اتاق اصناف کشور، با اشاره به مصوبه کارگروه تنظیم بازار در 13 دی ماه امسال، آمده است: افزایش قیمت هرگونه کالا و خدمات، حداقل تا پایان فروردین سال 1397 ممنوع و مقرر شد به اعمال قانون درباره متخلفان اقدام شود.

وی در ادامه نامه با اشاره به اظهارات چندی پیش رئیس اتحادیه صنف قالی شویان تهران مبنی بر افزایش 25 درصدی تعرفه‌های جدید از ابتدای بهمن ماه، خواستار بازگرداندن قیمت‌های مذکور به قیمت‌های قبلی شده است.

در همین حال رئیس اتاق اصناف ایران با بیان این که نقش اصناف در گرانی کالاها صفر است، گفت: عوامل دیگری از قبیل افزایش نرخ ارز در افزایش قیمت کالاها موثر است.

به گزارش فارس، علی فاضلی در نشست هم‌اندیشی روسای اتاق‌های اصناف مراکز استان‌ها گفت: تمهیدات لازم برای فروش فو‌ق‌العاده شب عید در نظر گرفته شده که از طریق اصناف اجرا می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۳
اگر راست می گویند جلوی افزایش قیمت ارز و سکه و خودرو را بگیرند تا قیمت خیلی چیزهای دیگر بالا نرود.
او مای گاد! دو ماه بدون افزایش قیمت. امکان دارد عایا؟
اخه خدا وکیلی قیمت ارز چه ربطی به قالیشویی داره؟؟؟
دوما این دستور العمل و قید فوری اون هم هیچ تاثیری نداره قیمت ها رو به افزایش هستند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار