بازدید 4405

لفاظی تهدیدآمیز ترامپ خطاب به فلسطینیان

کد خبر: ۷۶۸۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۴ 26 January 2018

رئیس جمهور آمریکا فلسطینیان را تهدید کرد که در صورت عدم حضور در پای میز مذاکره با رژیم صهیونیستی، بخش بیشتری از کمکهای مالی خود به آنان را قطع خواهد کرد.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه خبری هیل، «دونالد ترامپ» در دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در حاشیه اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در شهر «داووس» سوئیس برگزار شد، گفت: «آن پول [کمک مالی] بر روی میز [مذاکره] قرار دارد، و این پول به دست آنان [فلسطینیان] نمی رسد مگر آنکه به پای میز مذاکره بیایند و مذاکره کنند».

رئیس جمهور آمریکا همچنین از «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به دلیل امتناع از دیدار با «مایک پنس» معاون وی در جریان سفر اخیرش به خاورمیانه انتقاد کرد؛ اقدامی که به نشانه اعتراض به تصمیم ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا از «تل آویو» به «بیت المقدس» (اورشلیم) و شناسایی رسمی این شهر به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس صورت گرفت.

ترامپ در این باره گفت: «آنها [مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین] چند هفته پیش با امتناع از دیدار با معاون رئیس جمهور، به ما بی اهانت کردند».

گفتنی است ترامپ در حالی این سخنان تهدیدآمیز را به زبان می آورد که پیش از آن، آمریکا چهارشنبه هفته گذشته به بهانه انجام بررسی های بیشتر از پرداخت کمک ۶۵ میلیون دلاری به آوارگان فلسطینی سرباز زد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر