بازدید 2071

خودداری شهروندان تاجیک از سفر به 11 شهر روسیه

وزارت امور مهاجرت و اشتغال تاجیکستان در اطلاعیه‌ای از شهروند خود خواست تا از سفر به 11 شهر روسیه تا پایان مسابقات جام جهانی فوتبال خودداری کنند.
کد خبر: ۷۶۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱ 26 January 2018

وزارت امور مهاجرت و اشتغال تاجیکستان در اطلاعیه‌ای از شهروند خود خواست تا از سفر به 11 شهر روسیه تا پایان مسابقات جام جهانی فوتبال خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، وزارت امور مهاجرت و اشتغال تاجیکستان با انتشار اطلاعیه‌ای از شهروند این کشور خواست تا از سفر به 11 شهر روسیه که مسابقات جام جهانی فوتبال در آنها برگزار می‌شود، خودداری کنند.

بنابه این اطلاعیه، روسیه در آستانه بیست و یکمین دور جام جهانی که در تاریخ 14 ژوئن الی 15 جولای سال جاری در 11 شهر مختلف این کشور برگزار می‌شود، از 25 می تا 25 جولای محدودیت‌هایی را برای ورود شهروندان تاجیکستان به این شهرها اعمال می‌کند.

وزارت امور مهاجرت و اشتغال تاجیکستان نیز از شهروندان خود خواست تا حداقل امکان از سفر به این شهرها تا پایان مسابقات جام جهانی فوتبال خودداری کنند.

در این دوره، شهروندان تاجیکستان که به شهرهای «مسکو»، «سنت پترزبورگ»، «ولگوگراد»، «یکاترینبورگ»، «کازان»، «کالینینگراد»، «نیژنی نووگورود»، «روستوف نه دانو»، «سامرا»، «سارانسک» و «سوچی» سفر می‌کنند، باید ثبت نام شوند.

در زمان برگزاری جام جهانی در شهرهایی که این مسابقات برگزار می‌شوند اقدامات امنیتی شدیدی از سوی مقامات ذیربط روسیه به منظور تأمین امنیت این مسابقات صورت می‌گیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار