بازدید 3723

بیشترین و کمترین افزایش دستمزدها متعلق به کدام کشورهاست؟

امسال مجارستان بیشترین افزایش دستمزد را خواهد داشت در حالی که انگلیس نه تنها دستمزدها را افزایش نخواهد داد بلکه بیشترین کاهش را هم خواهد داشت!
کد خبر: ۷۶۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴ 29 January 2018

امسال مجارستان بیشترین افزایش دستمزد را خواهد داشت در حالی که انگلیس نه تنها دستمزدها را افزایش نخواهد داد بلکه بیشترین کاهش را هم خواهد داشت!

به گزارش ایسنا به نقل از استاتیستا، کنگره اتحادیه معامله گران لندن (تی. یو. سی) افزایش دستمزدهای اقتصادهای توسعه یافته در سال ۲۰۱۸  را پیش بینی کرده است. این پیش بینی حاوی اخبار خوبی برای کارگران برخی از کشورهای اروپای شرقی نظیر مجارستان، لتونی و لهستان است که پیش بینی می شود رکورد دار افزایش دستمزدها باشند، در حالی که روزهای سخت تری در انتظار کارگران انگلیسی است که کشورشان به زودی از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد.

طبق پیش بینی های تی. یو. سی، مجارستان با ۴.۹ درصد افزایش، لتونی با ۴.۱ درصد افزایش، لهستان با ۳.۸ درصد افزایش، جمهوری چک با ۳.۷ درصد افزایش و اسلوونی با ۳.۵ درصد افزایش، به ترتیب در رده های اول تا پنجم کشورهای دارای بیشترین افزایش دستمزدها قرار دارند. آمریکا با ۱.۲ درصد افزایش در رده دوازدهم قرار دارد.

دستمزدها در سوئیس هیچ گونه تغییری نخواهد داشت. در انتهای جدول نیز سه کشور وجود دارند که دستمزدهای آن ها کاهش خواهد یافت: دستمزدها در اسپانیا منفی ۰.۱ درصد، در ایتالیا منفی ۰.۶ درصد و در انگلیس منفی ۰.۷ درصد کاهش خواهند داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر