بازدید 31828
هزار و صد و دوازدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

مخالفت تند نماینده مجلس با استخدام زنان/نظر یک مرجع تقلید درباره کنسرت های زیرزمینی/ماجرای اسکورت عجیب جهانگیری در شیراز/مجری معروف تلویزیون، بدهکار میلیاردی مؤسسات غیرمجاز

رصد‌خانه «تابناک»، خبرهایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیترهایی مانند: ندای «هل من مبارز» نوبخت/حسن خمینی: کسی که شکمش گرسنه است، اخلاق نمی‌فهمد/تهدید حمید بقایی به خودکشی در صورت رفتن به زندان و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۷۶۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ 30 January 2018

علیرضا پارسا- تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

ملکشاهی: فیلم خودکشی فرد دستگیر شده در اوین را دیدیم

الله یار ملکشاهی درباره بازدید امروز نمایندگان مجلس از زندان اوین گفت: یازده تن از نمایندگان امروز از زندان اوین بازدید کردند، این بازدید از بند نگهداری متهمین و بند 209 بند امنیتی انجام شد. همچنین ضمن بازدید از وضعیت چهار نفر از افراد باقی مانده که در اغتشاشات اخیر دستگیر شده بودند، همکاران با آنها صحبت کردند. وی افزود: در خصوص آن فردی که در اغتشاشات دستگیر شده بود و صحبت آن بود که خودکشی کرده هم فیلم مربوط به آن دیده شد و هم از محلی که جسد وی پیدا شده و احیانا در آن جا خودکشی کرده بازدید شد. رئیس کمسیون حقوقی قضایی مجلس در پایان گفت: همچنین جلسه ای با رئیس کل سازمان زندان ها و مدیر کل و مسئولین زندان اوین داشتیم که به سؤالات نمایندگان پاسخ داده شد. همچنین جمع بندی کلی را در این باره فردا ارائه خواهیم داد. /ایسنا

ندای "هل من مبارز" نوبخت

محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی دولت در توئیتر خود نوشت: به عنوان رئیس رکن اصلی و دستگاه نظارتی دولت، آماده حضور در برنامه مناظره زنده تلویزیونی با حضور رئیس دیوان محاسبات هستم.

مخالفت تند نماینده مجلس با استخدام زنان

یک نماینده مجلس با اشتغال زنان در ایران مخالفت کرد. ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در کانال تلگرامی‌اش نسبت به اشتغال زنان واکنش نشان داده و گفته: استخدام زنان مشکل بزرگی است. او در کانال تلگرامی‌اش اینطور نوشته: «تا زمانی که مرد بیکار و تحصیلکرده هست، چه لزومی دارد که بانوان مشغول به کار شوند. بیش از 60 درصد استخدامی‌های سال قبل و امسال، بانوان هستند و این معضل بسیار بزرگی است. زمانی که پسر بیکار و تحصیلکرده داریم، اولویت استخدام با آنهاست تا بتوانند تشکیل خانواده بدهند. اما به جای آن بانوان مشغول کار می‌شوند و همان خانم هم حاضر به ازدواج با یک پسر بیکار نیست. »

نظر یک مرجع تقلید درباره کنسرت های زیرزمینی

آیت‌الله جوادی آملی با اشاره به برخی مصادیق معصیت گفت: موسیقی و کنسرت زیرزمینی به صورت مستقیم معصیت الله است اگرچه در آن حقوق اجتماعی نیز وجود دارد. آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی امروز دوشنبه در جلسه تفسیر خود در مسجد اعظم قم اظهار داشت: گاهی گناهان انسان، حق‌الله است یعنی روزه و حج و نماز یک نفر اشکال دارد اما گاهی حق‌الناس است و بر اثر کارهایی مانند گران‌فروشی و ربا و ... ایجاد می‌شود. وی افزود: برخی گناهان نیز سیاسی و ولایی است مانند اینکه فردی از رهبر اسلامی اطاعت نمی‌کند. استاد سطوح عالی حوزه اضافه کرد: زیرمیزی و رومیزی گرفتن و حقوق نجومی، عدوان به حق مردم و حق الناس است. وی با بیان اینکه برای برخی امور اگر چه آیه و روایتی نیامده است ولی وقتی رهبر جامعه تشخیص به امری داد بقیه باید اطاعت کنند، اظهار داشت: در زمان پیامبر(ص)، ایشان اسامه را فرمانده قرار داد ولی برخی تخلف کردند و مشمول لعن خدا و رسول قرار گرفتند. آیت‌الله جوادی آملی با اشاره به برخی مصادیق معصیت ادامه داد: موسیقی و کنسرت زیرزمینی مستقیم معصیت الله است اگرچه در آن حقوق اجتماعی نیز وجود دارد. وی افزود: زمین خواری از دیگر گناهانی است که فرد با دست خود تلاش و کوشش می‌کند تا برای خود مار و عقرب به آخرت ببرد. این مفسر قرآن کریم با بیان اینکه در روایات تعبیر جنون برای گناهکاران به کار رفته است، اظهار داشت: کسی که مال مردم خوری و گناه می‌کند در حقیقت برای خود عذاب می‌خرد و همین گناهان به صورت مار و عقرب در قبر با او همراه می‌شوند و دیوانگی از این بالاتر نیست که کسی خودش برای خودش مار و عقرب درست کند. آیت الله جوادی آملی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اهمیت سلام در مراودات اجتماعی، گفت: سلام یک دستور دینی بود که پیامبر(ص) همیشه آن را رعایت می‌کرد. وی اضافه کرد: الآن سخنرانان و منبری‌ها کمتر به مستمعین خود سلام می‌کنند و این کار منحصر به ائمه جمعه شده است. /خبرآنلاین

مریم هر روز جوان‌تر می‌شد و ما کریه تر و شبیه مردها

صفحه توئیتر «عمر تباه شده» و یکی از قربانیان پادگان اشرف که اقدام به انتشار حقایقی درخصوص زندگی در پادگان «اشرف» می‌کند در تازه ترین توئیت خود نوشت: آفتاب داغ عراق و کارهای طاقت فرسا همه زنها را شبیه مردها کرده بود؛ هرچه کریه تر بودیم، ارزشمندتر بود ولی مریم هر روز جوانتر و شاداب تر میشد.

اسکورت عجیب جهانگیری

در حالی که چند وقت پیش علی شمخانی دبیر شورایعالی امنیت ملی گفته بود «بساط حفاظت شخصیت‌ها را باید جمع کنیم، ما حفاظت شخصیت‌ها‌ نداریم، تشریفات و پرستیژ شخصیت‌ها داریم» به تازگی ویدئویی منتسب به معاون اول دولت روحانی (اسحاق جهانگیری) در شبکه‌های مجازی مربوط به سفرش به شیراز منتشر شده است که اگر واقعی باشد کاروان حامل او حداقل از 14اتومبیل و ون محافظ تشکیل شده است که دور یک میدان می‌چرخند. این درحالی است که بینندگان این صحنه حتی نمی‌دانند چه کسی درداخل ماشین قرار دارد که اینگونه اسکورت می‌شود. هرچند جهانگیری نزد مردم چهره محبوبی است، اما اگر این صحنه منتسب به او را درست بدانیم باید گفت که قطار اسکورت خودروهای شاسی بلند و کوتاه و ماشین پلیس و ون این بار دامن معاون اول را گرفته است. اتفاقی که بیانگر تشریفات غیر‌الزامی است که هیچ نتیجه‌ای ندارد جز فاصله‌انداختن میان مقامات و مردم. /باشگاه خبرنگاران

حسن خمینی: کسی که شکمش گرسنه است اخلاق نمی‌فهمد

یادگار امام «ایجاد تقاضا» را سومین حوزه مهم در کار فرهنگی ذکر کرد و اظهار داشت : ممکن است محصول را تولید و ساده سازی کنیم و از همه ابزار توزیع هم استفاده کنیم، اما مخاطب خودش را دردمند نداند. در همین زمینه یکی از کارهای معلمان اخلاق این است که ایجاد تشنگی کنند. یکی از بزرگترین بحران های «زیاد گفتن» این است که در افراد احساس سیری کاذب پدید می آورد. خیلی وقت ها مشکل یک کار فرهنگی این است که سخن را بیش از حد می‌گوییم. وی ادامه داد: دومین نکته در تقاضای محصول فرهنگی این است که توجه داشته باشیم اخلاق نیاز درجه دوم انسانی است؛ کسی که شکمش گرسنه است اخلاق نمی‌فهمد و حتی دزدی برای او تجویز می‌شود، بنابراین، مسائل فرهنگی بعد از تأمین نیازهای اولیه انسانی شکل می گیرد. اگر نتوانیم نیازهای اولیه مخاطب را فراهم کنیم، درد او آن چیزی نخواهد بود که ما برای آن درمان معرفی می‌کنیم. البته به این معنا نیست که همه افراد در اوج فقر بی‌اخلاقی می کنند، زیرا هر قاعده‌ای مستثناء دارد. سیدحسن خمینی افزود: نکته بعدی برای اینکه بعضاً تقاضا وجود ندارد این است که دنیای امروز دنیای پر رقیبی است و فقط یک تولیدکننده و یک توزیع کننده در میان نیست واگر رقبایی پیدا شدند که توانستند راست یا دروغ، با تبلیغات دروغین یا به صحت، بازار را از شما بگیرند ، محصول شما بی‌مشتری می‌شود. /جماران

اولین نماینده حماس در ایران، درگذشت

اولین نماینده جنبش حماس در ایران که حدود سه هفته پیش زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات سه شنبه (امروز) درگذشت. «عماد خالق نامق العلمی» (ابوهمام/متولد 1956) از رهبران حماس که 21 روز پیش (19 دیماه) بر اثر اصابت گلوله از ناحیه سر زخمی شده بود، سه شنبه (امروز) درگذشت. بر اساس گزارش وبگاه «الرساله»، عماد العلمی هنگام بررسی سلاح شخصی‌ خود در منزلش (در رفتن گلوله) از ناحیه سر به شدت زخمی شده بود. /فارس

سردار جلالی: سیا برای حوادث اخیر دو برنامه ۲۰ و ۴۰ روزه داشت

سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور یکی از علل حوادث اخیر را مسأله دشمنی و تهدیدات آمریکا دانست و تصریح کرد: در دو سه روز اول حادثه خیلی‌ها سعی می‌کردند دشمن را حذف کنند و با گرایش‌های مختلف سیاسی گردن هم می‌انداختند اما آقای مایک (مایکل دی آندریا به ‌عنوان رئیس میز ایران در سازمان سیا منصوب شده است، وی پیش از آن مدیریت مرکز ضدتروریستی سی‌آی‌‌ای (سازمان سیا) در سالهای 2000 میلادی را به ‌عهده داشته است. )، به‌ عنوان فرمانده اقدامات براندازی ایران انتخاب شده بود. دو نقشه چهل و بیست روزه داشتند. در نقشه چهل‌روزه مردم را باید به ‌بهانه مشکلات اقتصادی بسیج می‌کردند و سازمان‌های مخالف جمهوری اسلامی مثل منافقین باید سازماندهی می‌شدند و نکته مهم این نقشه چهل‌روزه، عدم استفاده از سلاح بود.

وزیر کشور: دانشجوی بازداشتی نداریم

وزیر کشور با بیان اینکه کمتر از ۳۰۰ تن که در حوادث اخیر مرتکب جرم شده اند در بازداشت هستند، گفت: تعداد بازداشتی ها روزانه رو به کاهش است. رحمانی فضلی گفت: با توجه به گزارشهایی که از شهرستان ها و استان ها به ما رسیده در حال حاضر دانشجوی بازداشتی مربوط به حوادث اخیر نداریم اما اگر وزارت علوم و بهداشت و متولیان امور دانشجویی موردی در این زمینه دارند به ما برای پیگیری معرفی کنند. وی از وجود ۹ بازداشتی در تهران مربوط به حوادث اخیر خبر داد و یادآور شد: در میان بازداشت شدگان تهرانی نیز هیچ یک از دانشجویان وجود ندارند.

کنایه سنگین عراقچی به یامین‌پور

سید عباس عراقچی که شب گذشته در برنامه جهان‌آرای شبکه افق مهمان یامین‌پور بود در واکنش به موضع‌گیری‌های جانبدارانه او گفت: اینکه نقش مجری و منتقد را با هم اجرا کردید کار سختی‌ بود، که مجری برنامه گفت، من سعی کردم سؤالات را که وجود دارد صادقانه بیان کنم.

بهزاد نبوی: اختلاف‌نظرها بر سر منافع ملی با گفت‌وگو حل می‌شود

بهزاد نبوی: نقاط اختلاف در حوزه منافع ملی با گفت‌و‌گو حل می‌شود. ما معتقدیم سرمایه‌گذاری خارجی یا برجام در حیطه منافع ملی است اما شاید برخی این نظر را قبول نداشته باشند. باید با یکدیگر بر سر منافع ملی گفت‌و‌گو کرد. من برای اینکه این تعامل شکل بگیرد نظرم این است که در بین اصلاح‌طلبان افراد زیادی در دسترس نیستند که در ایجاد این تعامل بتوانند نقش ایفا کنند. به غیر از اصلاح‌طلبان اصولگرایان میانه رو یا چهره‌های مورد وثوق هر دو طیف سیاسی باید پل ایجاد رابطه برای انجام گفت‌و‌گوی ملی شوند.

عذرخواهی صداوسیما به خاطر برنامه ماساژ پای شوهر

صدای و سیمای یزد بابت بخش تقطیع شده از کارشناسی یک برنامه تلویزیونی از مخاطبان خود عذرخواهی کرد. در اطلاعیه صادره شده از سوی روابط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد آمده است؛ «بر اساس تماس‌های مکرر و ارتباط با صدا وسیمای مرکز یزد، عده‌ای از مردم شریف و بزرگوار درباره بخش تقطیع شده از کارشناسی یک برنامه تلویزیونی که در فضای مجازی منتشر شده اظهار گلایه و ناراحتی کرده‌اند لذا به این وسیله از حضور ارجمندتان پوزش طلبیده و تلاش می‌شود با برنامه‌ریزی و دقت بیشتر در ارائه محتوا، این مسأله جبران و با نظارت بیشتر و موثرتر برنامه‌های سازنده و مؤثر تولید و پخش شود. » گفتنی است؛‌ کارشناس صدا و سیمای یزد در یکی از برنامه‌های تولیدی سیمای تابان از زنان خواسته بود که پای شوهرانشان را ماساژ دهند و ببوسند.

مقایسه روحانی و کردان در مجلس

درخواست نمایندگان نزدیک به جبهه پایداری برای تحقیق و تفحص از مدرک رئیس جمهور در جلسه امروز مجلس مطرح و رد شد. حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مشهد، با اعتراض به اینکه درخواست برخی نمایندگان از طرح سؤال از رئیس جمهور و سؤال درباره وضعیت مؤسسات مالی و اعتباری، در مجلس مسکوت مانده است، گفت: ریشه اغتشاشات اخیر هم همین موارد بود که در مجلس اجازه بررسی آن داده نشد. او سپس از درخواست تحقیق و تفحص از مدرک رئیس جمهور سخن گفت و افزود: خدا رحمت کند مرحوم کردان را که در همین مجلس مدرکش را بررسی کردیم و مجلس با او برخورد کرد. هم اکنون نیز انتظار دارم مجلس همان روش را داشته باشد و از مدرک رئیس جمهور تفحص شود. اگر این اشکال وارد بود، باید جوابش روشن شود و از طریق محاکم قضایی پیگیری شود. اگر هم وارد نبود، ابهام رفع می شود. نگذارید این زخم باز بماند. علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به وی، با اعتراض به نحوه سخن گفتن او، اظهار داشت: اینکه می گویید که در مجلس نمی گذارند سؤال شود و عدم سؤال از وضعیت مؤسسات مالی، عامل اغتشاش شده است، تحلیل درستی نیست. خودتان می دانید قبل از اینکه سؤال درمورد مؤسسات مالی مطرح شود، ما داشتیم این موضوع را پیگیری می کردیم. خود شما هم در جریانید که آقای پزشکیان از سوی مجلس با حضور نمایندگانی از دو قوه دیگر چقدر پیگیر این موضوع بودند تا گشایشی شود. گزارشش را هم در مجلس دادیم و گفتیم اگر برخی همچنان تقاضای سؤال دارند، ارائه دهند. اما تقاضایی ارائه نشد. خودتان به دست خودتان کاری که در مجلس شد را تضعیف نکنید. او سپس با اشاره به اینکه گزارش تحقیق و تفحص از مدرک رئیس جمهور را کمیسیون فرهنگی رد کرده است، ادامه داد: بنابراین باید گزارش رد درخواست را به رأی بگذاریم. کسانی که موافق نظر کمیسیون هستند، نظرشان را اعلام کنند. موافقین رد این درخواست باید رأی مثبت بدهند و آنها که می خواهند تحقیق و تفحص انجام شود، باید رأی دو یعنی رأی مخالف بدهند.

سال آینده ۷۶ میلیون یارانه می‌گیرند

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به اصلاحات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق، گفت:‌ بعضی از اشکالات اصلاح شد که یک نمونه آن جدول شماره ۱۴ مربوط به هدفمندی است. بر این اساس درآمد هدفمندی یارانه‌ها ۱۰۲ هزار میلیارد تومان تعیین و مقرر شد یارانه همانند سال ۹۶ پرداخته شود. وی با بیان اینکه راهبردی برای حذف یارانه‌ها وجود ندارد، اظهار کرد: بر اساس مصوبه جدید کمیسیون تلفیق، ۳۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی در نظر گرفته شده که این رقم تا ۴۱ هزار میلیارد تومان قابل افزایش است. اگر این رقم را تقسیم بر ۴۵ هزار و ۵۰۰ و ضرب در ۱۲ ماه سال کنیم، ۷۶ میلیون نفر را در بر خواهد گرفت. اگر هم دولت افراد پردرآمدی را پیدا کرد می‌تواند یارانه آنها را پرداخت نکند. این موضوع در قانون پیش‌بینی شده است اما اینکه بخواهیم به یک عده یارانه بدهیم و بگوییم سایر متقاضیان دریافت یارانه باید ثبت‌نام کنند و اثبات کنند که مستحق دریافت یارانه هستند روشی است که ما آن را قبول نداریم.

نگرانی سردار غیب پرور برای مخترعان

سردار غلامحسین غیب پرور در حاشیه نمایشگاه سرامدان فناوری و صنعت، با اشاره به برخی از وظایف چندگانه بسیج در زمینه تقویت بنیان های علمی و فناوری ادامه داد: معرفی مخترعان و مبتکران بسیجی به جامعه، الگوسازی برای جوانان و افراد علاقه مند و اتصال این عزیزان به سرمایه گذاران برای تولید انبوه از جمله وظایفی است بسیج در حوزه علم وفناوری تکلیف خود می داند. رئیس سازمان بسیج ادامه داد: برای توسعه و رشد علمی و صنعتی نیاز به راهکار های انقلابی داریم لذا باید توجه شود که طرح ها و ایده های علمی نباید در ادارات روی میز بماند و چنانچه به این گنجینه ها توجه نکنیم مخترعان و مبتکران ما ممکن است دلسرد شوند و این نگرانی وجود دارد که خارج کشور از آنها استفاده کنند.

کمیسیون تلفیق، چشم لایحه بودجه ۹۷ را کور کرد

مصطفی کواکبیان، عضو فراکسیون امید در پایان جلسه علنی امروز با استناد به اصول ۵۲ و ۵۳ قانون اساسی در اخطاری، گفت: برخی در مطبوعات نوشته‌اند که رد مصوبه تلفیق پیام اصلاح‌طلبان به دولت بوده، چنین بحثی درست نیست. چون این همراهی با ملت بوده است کما اینکه ما با مصوبه کمیسیون تلفیق مخالفت کردیم. در شرایطی که کمیسیون تلفیق ۷۲ ساعت وقت برای اصلاحات در بودجه داشت، متاسفانه بیشتر از سه یا چهار ساعت وقت نگذاشت. به جای آنکه سرمه در چشم کند، بدتر چشم را کور کرد و برخی نکاتی را آورد که غیرقابل دفاع است. /ايسنا

متلک کری به ترامپ: گواهی دور کمر بیار!

ارزیابی پزشکی جدید از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا نشان می‌دهد او در مرز چاقی قرار دارد. جان کری، وزیر امور خارجه سابق آمریکا به شوخی به ترامپ گفته که به‌رغم فشاری که او در آن قرار دارد، پزشکان کاخ سفید می‌گویند که رئیس‌جمهور ترامپ هیکلی فوق‌العاده دارد؛ ۱۰۹ کیلو! شخصا تا زمانی که او "گواهی دور کمرش" را به من نشان ندهد، باور نمی‌کنم. سخنان کری در واقع کنایه‌ای به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا بود که همواره باراک اوباما را تحت فشار می‌گذاشت تا "گواهی تولد" خودش را که نشان دهد او متولد ایالات متحده آمریکاست، منتشر کند. /ايسنا

تهران-فرودگاه امام؛ یک میلیون تومان!

با توجه به لغو تعداد زیادی پرواز فرودگاه امام خمینی (ره) و انسداد برخی آزادراه‌های منتهی به این فرودگاه، رانندگان از مسافران برای مسیر فرودگاه-تهران یک میلیون تومان کرایه درخواست می‌کنند. تاکسی داران برای انتقال مسافران به رباط‌کریم و تهران به ترتیب درخواست 500 و یک میلیون تومان را می‌کنند.
یکی از مسافران گفت:‌ متأسفانه رانندگان در نبود نظارت و با وجود وعده‌های متعدد برای جلوگیری از بروز نابسامانی در حمل‌ونقل فرودگاه‌ امام، رانندگان برای مسیر فرودگاه تا تهران یک میلیون تومان می‌خواهند، یعنی نفری 250 هزار تومان. رانندگان خودروهای خود را در پارکینگ،‌پارک کرده‌اند و به میان مسافران می‌آیند و پیشنهادات خود را (کرایه 500 هزار تومانی تا رباط کریم و یک میلیون تومانی تا تهران) ارائه می‌کنند/ تسنیم

استقبال از گشایش‌ها در وضعیت محصورین در جلسه حزب اتحاد ملت

جلسه دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی عصر دوشنبه با حضور اعضای این دفتر و جمعی از اعضای شورای مرکزی حزب برگزار شد. به گزارش روابط عمومی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، مرور اخبار و ادامه بحث و بررسی پیرامون درس‌هایی که اصلاح طلبان باید از اعتراضات و ناآرامى هاى اخیر بگیرند، دستور این جلسه بود، که با بحث و تبادل نظر در باب راهكارها و رويكردهاى آينده اصلاح‌طلبى ادامه یافت. همچنین مقرر شد که بر پایه این مباحثات، در ادامه بيانيه اول، بیانیه دومی صادر و به راهكارها و رويكردهاى آينده اداره كشور و نقش اصلاح‌طلبان در اين زمينه پرداخته شود. همچنین اعضای این دفتر نگاه مثبت خود را نسبت به تغییر رویکردها در مواجهه با ناآرامى‌ها و توجه به مطالبات برحق و نيز بحث عدم دخالت نظامیان در مسائل اقتصادی اعلام و تسهیل ملاقات میرحسین موسوی و زهرا رهنورد با فرزندان و خانواده هایشان را گامى مثبت در رفع نگرانى‌ها و ايجاد زمينه مثبت براى گفت‌و‌گو و تفاهم ملى برشمردند و اظهار اميدوارى كردند كه اين روند همچنان ادامه يابد.

چانه‌زنی برای یارانه‌بگیران

با افزوده شدن مبلغ پرداختی برای یارانه‌های نقدی از تعداد حذفی‌ها کم شد و در سال آینده ۵۵ میلیون نفر می‌توانند یارانه بگیرند. چانه‌زنی برای پرداخت بیشتر در حالی در جریان است که سازوکار حذف حداقل ۱۵ میلیون نفر دیگر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بعد از برگشت کلیات لایحه بودجه ۱۳۹۷ از صحن علنی به کمیسیون تلفیق برای بررسی و بازنگری ایرادات وارد شده از سوی نمایندگان، در تازه‌ترین تصمیم‌گیری درباره تبصره پرحاشیه هدفمندی یارانه‌ها تغییراتی ایجاد شد. در مهم‌ترین بخش سهم پرداختی به یارانه‌بگیران در سال آینده از ۲۳ هزار میلیارد تومانی که دولت در لایحه پیشنهاد و در دور اول در کمیسیون تلفیق به تصویب رسیده بود به ۳۰ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد. / ایسنا

شکست پایداری‎ها در مجلس

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مشهد، از درخواست تحقیق و تفحص از مدرک رئیس جمهور سخن گفت: خدا رحمت کند مرحوم کردان را که در همین مجلس مدرکش را بررسی کردیم و مجلس با او برخورد کرد. هم اکنون نیز انتظار دارم مجلس همان روش را داشته باشد و از مدرک رئیس جمهور تفحص شود. اگر این اشکال وارد بود، باید جوابش روشن شود و از طریق محاکم قضایی پیگیری شود. اگر هم وارد نبود، ابهام رفع می شود. نگذارید این زخم باز بماند. علی لاریجانی رئیس مجلس با اشاره به اینکه گزارش تحقیق و تفحص از مدرک رئیس جمهور را کمیسیون فرهنگی رد کرده است، ادامه داد: نظر کمیسیون فرهنگى مبنی بر رد تحقیق و تفحص مصوب شده و دیگر نیازی به رأی گیری درباره اصل موضوع نیست/خانه ملت

مجری معروف تلویزیون بدهکار میلیاردی مؤسسات غیرمجاز❗️

دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی: بسیاری از این معوقات مؤسسات اعتباری غیرمجاز برای آدم‌های مطرح است. یکی از این افراد را همه کشور می‌شناسند؛ هر شب با ظاهر و رفتار موجه در تلویزیون برنامه اجرا می‌کند، یک کت و شلوار شیک و پیراهن سفید می‌پوشد و زبان انتقادش هم به سمت همه مقامات جمهوری اسلامی برمی‌گردد. شما اگر خیلی راست می‌گویی، بدهی‌ات را بده؛ لازم نیست در تلویزیون مانور بدهی و شو اجرا کنی. این فرد اگر بخواهد به این رویه ادامه دهد، اسمش را در رسانه‌ها مطرح خواهم کرد. او چند میلیارد تومان بدهی دارد و دفعه بعد اسمش را مطرح خواهم کرد. / تسنیم

تهدید حمید بقایی به خودکشی در صورت رفتن به زندان

کانال دولت بهار نوشت: زمانی که آقای حمید بقایی پس از 18 روز اعتصاب غذای خشک، از زندان آزاد و در بیمارستان بستری شد، به همراه جمعی از دوستان به عیادت ایشان رفتم. در آن فرصت از ایشان پرسیدم اگر حکم ظالمانه ای برای شما صادر و اجرا شود، واکنش شما چه خواهد بود؟! فقط چند روز از پایان اعتصاب غذای سخت و جانکاه آقای بقایی می گذشت و او مشغول دست و پنجه نرم کردن با دشواری های شدید جسمانی ناشی از آن تصمیم شجاعانه بود. آقای بقایی در پاسخ گفت: «به جز تبرئه و عذرخواهی رسمی به خاطر ظلم های صورت گرفته، هر حکمی ظالمانه است و اگر این بار به زندانم بیندازند، از همان لحظه بازداشت اعتصاب غذای کامل می کنم تا به شهادت برسم.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۱۲۲
انتشار یافته: ۶۰
اسم مجری را اعلام کنید. اگر آنجور ادامه بدهد یعنی چه؟مجرم مجرم.... آقای نوبخت من شهروند باشما مذاکره میکنم لطفا هماهنگ کنید......آقای جهانگیری هم خوابهای بزرگی در سر دارد......بقایی هم حتما خودکشی کنند.....
بقائي و شهادت ! اين هم مثل رئيسش متوهم است و .... خداوند شهيد بزرگوار مطهري را با اوليا محشور فرمايد كه فرموده بود شهدا شمع محفل بشريت هستند . حالا اين بقائي خجالت نميكشد و خودش را شهيد حساب ميكند
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
شهادت را خداوند قبول میکند که چه کسی شهید واقعی است نه شما
خودشان می برند و خود میدوزند.اول خود را بی گناه می دانند دوم شهید.بقول کافی خدا بیامرز .بسه دیگه بسه.تمام بدبختی ها از زمان شماها(بقایی و احمدی نژاد) و فیلسوفتان مشایی بلند شد.با همان تزهای ماورایی
دقیقا نظردرستی است۰ درفرهنگ ایرانی اسلامی مادختران وزنان بایددرسنگرمنزل وامنیت لازم به تربیت فرزندان صالح بپردازند؛نه مانندالان که ادارات وسازمانهاوشرکتهاپراست اززنان ودختران وناگفته پیداست که چه مسائلی پیش میآید!درضمن خانواده های ریشه دارواصیل اجازه کاربه زنان خانواده رادرمحیط های بیرون ازمنزل نمیدهند۰
واقعا برای مردمی که سیاستمدار محبوبشان امثال جهانگیری است باید غصه خورد.
این آقای حماس چکار داشت که به ایران آمد . چرا در این اعتراضات بود
چقدر ما زنها بدبختیمممم
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
حرف این نماینده صحیح است ولی باید طوری عمل کرد که اقایان نیز بعداز کار ازدواج کنند یعنی ازدواج شرط کارباشد
در مورد خبر آقای بقایی باید بگم که ایشون قبل از اینکه انقلابی باشند متشرع و مسلمان هستند (اینطور که ادعا میکنند) در شرع مقدس اسلام خودکشی حرام است چطور اسمش رو میزارن شهادت .
اشتغال حق همه هست. زن و مرد نداره. همه دوست دارن فعال باشند و مفید
به جای این حرفها و برای همه اشتغال ایجاد کنید ، و تا این اندازه زنان جامعه رو سرخورده نکنید، زنان ما امروز با ریش و سبیل میرند استادیوم یه کاری نکنید با ریش و سبیل برند سر کار و.. حداقل وظیفه ی دولتمردان ایجاد اشتغال برای جامعه ست. لطفا بی کفایتی رو گردن زنان نیاندازید و انقدر به همه ی مسائل جنسیتی نگاه نکنید. الان قرن 21 هست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
واقعا در قرن 21 چه اتفاقي براي زنان افتاده در جوامع كه شما مي فرماييد ، آيا چشم و گوش خود را به اخباري كه از اروپا و آمريكا مي رسد نه از رسانه هاي خودمان بلكه از رسانه هاي خودشان مانند بي بي سي نمي خوانيد ، آيا واقعا در جامعه نيستيد و نمي بينيد ، واقعا رفتن زنان به استاديوم اينقدر براي شما مهم است من به عنوان يك مرد كه چند بار به استاديوم هاي ورزشي رفته ام رفتن به استاديوم را كاري عاقلانه نميدانم در هيجاناتي كه بوجود مي آيد هيچ چيز قابل پيش بيني نيست ، آيا شما مي توانيد در يك هيجان و رفتارهاي اقليتي نادان كه حتما ديده ايد ناموس خود را كنترل كنيد.كمي انصاف داشته باشيد شما شيعه اميرالمومنين هستيد يك بچه مسلمان منتهاي آرزويش حفظ ناموسش است .در ادارات و شركت ها واقعا نمي بينيد چه مي كنند و چگونه از دختران ما ابزار سازي مي كنند.
فرزانه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
با نظر شما موافقم بی کفایتی مسئولان برای ایجاد شغل و کار ربطی به حضور خانمها در عرصه مشاغل دولتی و خصوصی ندرارد
زنان هم انسانن و باید در جامعه از تمام حقوق اجتماعیشون برخوردار شن و شایسته سالار حکمفرما شه نه جنسیت (مرد) سالاری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
نقش اصلي و بزرگ زن مادر بودن است ، كاري پر زحمت و تمام ناشدني ، نقشي برجسته و خالص و پاك ، نقشي ارزنده ، بهترين تكيه گاه مرد بعداز خدا و مهرباني به حد و حصر . بهترين مكان براي زن خانه اوست و ما مردها وظيفه داريم نوكري آنها را بكنيم و .به اين نوكري ، خود من همواره افتخار مي كنم همسر من بهترين تكيه گاه و بهترين مادر براي من و فرزندانم بوده و هميشه از او سپاسگزاري مي كنم و هيچوقت حاضر نيستم به خاطر مقداري پول او را در معرض خطرات و مشكلات بيرون از منزل بياندازم .
در این بسته خبری هیچکدام در حوزه تخصص خودشان حرف نزدند لذا آیا درست هست ؟فقط تنها حرف دندان گیر آنجا که میگوید شکم گرسنه و بیکار اخلاق را نمیفهمد
آقای بقائی شاید نزد منفورین ملت شهیر شوید؟! اما شهادت لیاقت می خواهد و اما خداوند متعال وعده آن را به عاشقان داده نه به ...!!!
جمهوری اسلامی ، خون بهای پاکترین جوانان این سرزمین است مرد حسابی اگر این شومن پول را گرفته است و خورده است و با گردن کلفتی پس نمی دهد چرا اسمش را نمی گویید تا دیگر هر شب نتواند برای مردم مثل آن دلقک فراری شو اجرا کند ؟ دفعه دیگر چه معنی دارد ؟ حتماً این حضرت آقا هم باید پولها را بردارد و برود تا اسمش مشخص شود ؟ خدایا این ملت را از شر نامحرمان حفظ بفرما
انقدر مردها رو پر توقع نکنید نسبت به زنان
اشتغال حق همه هست
مردن مردمیخواد به این بقایی بگین شهیدبشه ی خورده بخندیم
زمانی که مردان بیکار و تحصیلکرده داریم، اولویت استخدام با آنهاست. الان در اکثر ادارات دولتی، بیمارستان ها و دانشگاه ها اکثر کارمندان رو زنان تشکیل میدن. اگر واقعا این استخدام ها بر اساس شایستگی بود آدم ناراحت نمیشد اما وقتی در هر اتاقی 8 نفر استخدام شدن و بیشتر ساعت کاری مشغول بازی با موبایل و غیبت کردن هستند چی میشه گفت.
این نماینده مجلس کاملا حرف درستی زده باید اولویت کار با مرد ها باشه تا میزان تشکیل خانوادا بالا تر بره
من خودم یک زن هستم بامدرک کارشناسی ارشد.با اینحال با نظر آقای نماینده مو افقم درسته بعضی ازخانمها واقعا نیاز به کاردارند اما اکثر خانمها قشر متوسط به بالای جامعه اند.ودر هرجای دنیا مردها رکن اصلی درآمد خانواده هستند.خدا نکند مردی پیش خانواده اش شرمنده بشه.
اگر نماینده ها یک حرف حساب زده باشند آن هم مخالفت با استخدام خانمها است وقتی به ادارات میروم پر شده از خانمها که اکثرا یا با موبایل کار می کنند یا دارند عذا می خورند وبرخورد خیلی از آنها با مردم بد وتوهین آمیز است و مردم را ناراضی می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
یعنی آقایون برخورد محبت آمیز دارند ؟؟؟؟؟
اگر 35میلیون افرادی که یارانه آنها حذف شود یعنی این تعداد افراد در 1400 رای نخواهند داد چرا تا بماند بعدا روشن خواهد شد . لذا به 16میلیون رای نداده ها اضافه خواهند شد
وقتی مطالب بالا رو خوندم به این نتیجه رسیدم که جامعه ما به شدت در حال قطبی شدن است
نظر نماینده نجف آباد کاملا درست است بر اساس قانون و عرف و فرهنگ ما وظیفه تامین معاش با مرد است پس تا زمانیکه مرد بیکار هست نباید هیچ زنی استخدام شود تازه این موضوع غیر از فسادی است که با حضور زنان در ادارات ایجاد میشود و آمار طلاق که بالا میره
جناب آقای خمینی بهتر بود میفرمودید شکم سیرحال شکم گرسنه را نمفهمد این حکم با کلیتش درست تر است چه بسا گرسنگانی که اخلاق حالیشون میشود.
امروزه چقدرمردان شجاع وایثارگری پیدا می شوندکه حاضرند برای فراراز اجرای عدالت تن به شهادت بدهند .یکی از آشوبگران در زندان خودکشی می کند ، یکی هم مانندبقایی می خواهد به شهادت برسد . کجایند مردان بی ادعا ، کجایند شورآفرینان عشق !!!
راست میگه و چه معنی داره وقتی این همه پسر مجرد بیکار هست زنان رو استخدام کنن. حالا دوهزارتا منفی هم به این کامنت بدی واقعیت عوض نمیشه
با سلام . تابناک جان چه کسی اسم خودکشی را شهادت میگذارد ؟! لطفا مقام و مرتبه شهادت را پایین نیاورید
نماینده مجلس کم هم بیراه نگفته
زمانی که عرفا مرد باید خرجی زندگیرو بده چه لزومی داره زنو استخدام کنن
امثال مثل شما اقای بقایی نباشند ملت احساس ارامش بیشتری دارند ؟؟
با توجه به وضعیت بحرانی اشتغال استخدام زنان در حال حاضر هیچ توجیح عقلانی نداره ؟؟! شما به هر اداره یا ارگانی بروید بخصوص بانکها اکثرا خانم هستند !؟ به جز اموزش و پرورش و خدامات بهداشتی هیچ لزومی ندارد که زن از وظیفه اصلی خود یعنی خانه داری و همسر داری باز بماند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
توجیه ! سواد نداری که استخدامت نمی کنند .
1-جناب سردار به مردم بی احترامی نکن مردم عاشق ایرانند میگویند ما ایرانی هستیم ۲- اگر مدرک اقای روحانی اشکالی ندارد چه اشکال دارد بررسی شود حالا شک برانگیز شد
اگه کسی شوهر نداشت و سرپرست خانواده بود تکلیفش چیه بره بمیره یا ... بچه هاشم کودک کار بشن این انصاف آخه. این حرفها چیه
از روزی که اکثر شغلها را زنها اشغال کردند ، جامعه دچار نابسامانی شد ، خیلی ها میشناسم که زن کار میکنه ولی مرد میخوره و میخوابه ولی نوکری زن رو میکنه و نظافت خانه و... رو انجام میده !؟ این هم شد زندگی ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
تا تعریف شما از نابسامانی چه باشد؟
همه جای دنیا به فکر این هستند که از ظرفیت همه استفاده شود اینجا به فکر پاک کردن صورت مساله هستند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
نه اون زندگی بود . زن کلفتی می کرد !!
آقای ابوترابی قربان دهنت به خدا قسم حرف دل این ملت را گفتی خدا حفظت کند. اگر پسری شاغل شود دختری هم سرو سامان می گیرد. بروید به این سایت های استخدام سر بزنید ببینید چه خبر است، اما عده ای به خاطر حفظ موقعیت و مقام خود حاضر به قبول واقعیت نیستند. دخترم تحصیل کرده و بیکار بود با فردی شاغل ازدواج کرد و سرو سامان گرفت . اگر پسرم شغلی داشته باشد او هم با ازدواج خود می تواند زندگی را سرو سامان دهد.
نگاه های جنیست زده توی کامنت ها اوضاع فاجعه بار فرهنگ مون رو نشون می ده. برام باورکردنی نیست کامنت کسانی که موافق هستند شرایط کار بر اساس جنسیت طبقه بندی و در دسترس مردم قرار بگیره. کی این حق رو داده که امکان کار کردن زنان رو محدود کنید؟
خانمها نیز اگر مطمئن شوند شایسته سالاری حاکم است ترجیح میدهند برادر، پدر و پسرانشان شاغل باشند تا خودشان. و البته مشاغلی هم هست که آقایان ترجیح میدهند خواهر، مادر و دخترانشان به شرط شایستگی عهده دار آنها باشند.
آیا زنان دوست دارند در جمع مردان بیکار ، کار کنند و مجرد بمانند؟ یا مردان میپسندند که خانمی که به هر دلیل نیاز به کار دارد مجبور به گدایی و ... شود؟
در مورد تعداد افراد يارانه بگير والا من متوجه نشده ، از قشر متوسط به سمت پايين هستم كه يارانه خودم سه سال پيش قطع شده و هر كس دور و بر خودم را هم مي بينم مي گه يارانش قطع شده، اما هنوز هم تو آمارها ميگن 76 ميليون يارانه بگير هست ، مگه ايران چند ميليون نفر جمعيت داره ؟ اگه 78 ميليون نفر جمعيت داره ايا فقط تو اين 5 سال چه آنهايي كه از اول يارانه نگرفتن و چه آنهايي كه قطع شده يارانشون فقط دو ميليون نفرند؟.
بسمه تعالی
باتوجه به اینکه به جز موارد استثنائی زنان وظیفه ای برای کار در خارج از منزل ندارند واین مهم به عهده مردان است.به علاوه کا آیی زنان هنگام بارداری وبچه دار شدن تا زمانی طولانی کاهش می یابد ودر نتیجه بهره وری کمتری پیدا می کنند در مشاغل مشترک بایستی اولویت اشتغال جدید به آقایان داده شود.
احسنت به آقای ابوترابی.
صد در صد با استخدام نکردن خانمها مخالفم .به دختران تحصیل کرده مهندس ودکتر ا وبالاتر خود نگاه کنید ایا ظلم نیست انهادرخانه بمانند ...........دختر بایداستقلال مالی داشته باشد حتی اگر شوهرکنند.حالا فکر میکیند... نکند همه اقایان گل وبلبل با وجدان و فهمیده ورعایت کننده حقوق زنان هستند ؟ بس کنید این تبعیض جنسیتی را .که هرچه هست برای اقایان .اگر لقمه ای ته ان ماند برای خانمها .گذشته دوره مرد سالار....... ما زنان تا پای جان ار حقوقمان دفاع میکنیم .
این آقای نماینده محترم در مورد زنانی که مجبورند کار کنند تا درآمد داشته باشند چه نظری دارد ؟ آیا مرکزی هست که به اینها کمک کند آیا بودجه ای برای اینها در نظر گرفته شده است؟؟؟؟؟؟
درود بر نماینده ای که بالاخره فهمید در جامعه ای که برای مرد به سختی شغل پیدا میشود زن نباید به سر کار برود . ریشه بیشتر فسادها در بیکاری است . بزک کردن زنان در مشاغل را ما شاهد هستیم ....
اگر قراره کسی حذف نشه چرا یارانه من که کارمند ممعمولی هستم حذف شده است ؟ آن وقت همه جا می گویند یارانه مرفهان قطع شد !!!!!!!!!!!!!!!!!
بنده به عنوان یک خانم با مدرک فوق لیسانس از دانشگاه صنعتی امیر کبیر افتخار میکنم که خانه دار هستم وچون ضرورتی بر انجام کار در بیرون از منزل نداشتم ،مشغول تربیت فرزندان در منزل هستم .وقتی مادری با درجات بالای تحصیلی وفرهنگی وقتش رو برای تربیت فرزندانش وایجاد ارامش در فضای خونه میزاره ،خروجی بسیار بهتری داره تا اینکه وقتش رو در سرکار ومسیرهای رفت وامد بزاره .بزرگترین سرمایه های بشریت کودکانی هستند که با امید به این دنیا اومدند اگر خانمی نیاز مالی نداره چه لزومی داره در حوزه های غیر تخصصی خانمها مشغول به کار بشه اگر بحث پژوهش واعتلای علم هست در منزل هم میشه این کار رو انجام داد در منزل هم میشه مقاله های علمی خوند .پژوهش کرد وخروجی تولید کرد .بیشتر خانم های الان با کلی بدبختی میرن سر کار وچند غاز حقوقشون رو یا میدن بابت هزینه های مهد کودک ویا ورفت وامد. چه کاریه خوب .بیشتر اوقاتم به خاطر ضعف جسمانی حوصله خودشونم ندارن چه برسه به همسر وبچه هاشون خوب طبیعتا بعد مدتی روابط خانوادگی سست تر خواهد شد.
اين آقاي نماينده حرف درستي زده ، تا موقعي كه مردها كار ندارند ، اصلا استخدام زن چه معنايي داره
مسئله بدبختی بانوان نیست ، فرهنگ ما به خواستگاری رفته زن ازطرف مرد است ، نه رفتن زن به خواستگاری مرد.
پس نتیجه میگیریم ، اشتغال زنان یعنی بیکاری مردان و عدم تشکیل خانواده و همچنین رفتن بالای سن ازدواج و توقع زیاددختران.
برای دو سال هم شده ازاستخدام زنان جلوگیری شود خواهیددید مشکلات بیکاری و تشکیل خانواده مرتفع میشود.
واقعا كه دمت گرم اين بهترين حرفي بود كه امسال شنيدم ممنون
گزارشي از موضوع استخدام زنان و نفقه عهده مرد بزنيد. با مراجع صحبت شود.
زمانی که پسرها بیکارند هیچ دلیلی نداره دختری سرکاربباد.بله اگر به اندازه همه کاربودمشکلی نبود.الان توی جایی که ما هستیم خانمهایی روسرکار میارند که تقریبا اکثرشون هیچ خروجی ندارند.دوقرتونیمشونم باقیه و به عناوین مختلف دیر میان و زود میرن و مرخصی زایمان و ... .اینکه نشد
تهران-فرودگاه امام؛ یک میلیون تومان!)) اي كاش يك مسئول جواب اين نابساماني را ميداد.
همسر من هميشه از اينكه من اجازه ندادم او به سركار برود از دست من عصباني بود و هميشه به نوعي اين عصبانيت را به من ابراز مي كرد و من هم تمام تلاشم را مي كردم تا او را آرام كنم تا اينكه فرزند من به بيماري سختي دچار شد و مي بايستي كه روزهاي متمادي در بيمارستان به صورت شبانه روزي بستري شود دريكي از اين روزها به خانم ديگري كه به مانند ما مشكل داشت و فرزندش در بيمارستان بستري بود در يك اتاق دوتخته هم اتاقي شد و صحبت هايي با هم رد و بدل كردند ، فرداي آن روز همسرم از من به خاطر همه گفته هايش عذرخواهي كرد و به من گفت واقعيت هايي را از زبان اين زن شنيدم كه اگر تو مي گفتي هرگز باور نمي كردم . ما ميدانيم كه غرب چگونه به اضمحلال اخلاقي رسيد ولي ظاهرا مردم ما دوست دارند آن را دوباره تجربه كنند .
سلام من با نظر نماینده محترم موافقم
زیرا در موقعی که بحث اسلام و مسلمانی و دم از پیروی از اولیاء خدا و ائمه است همه صف اول اجتهادیم
ولی به هنگامه عمل آنچه صلاح است انجام می دهیم . در جایی که از نظر اسلام مرد نان آور خانه و خانواده است استخدام زنان کاری بس قابل بحث و گفتگوست
آقای ابوتراب حرف حق زده آفرین به ایشان
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان