بازدید 4469
اعتراف مرد 45 ساله به قتل همسرش در روز جاری

صدور‌کیفرخواست‌پرونده‌قتل‌پسر‌11‌ساله‌در‌رباط‌کریم

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از صدور کیفرخواست در خصوص پرونده قتل پسر ۱۱ ساله‌ای که توسط جوانی در رباط کریم به قتل رسیده بود، خبر داد.
کد خبر: ۷۷۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷ 31 January 2018
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از صدور کیفرخواست در خصوص پرونده قتل پسر ۱۱ ساله‌ای که توسط جوانی در رباط کریم به قتل رسیده بود، خبر داد.

محمد شهریاری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب، اظهار کرد: شهریورماه سال جاری پسر ۱۱ ساله‌ای در رباط کریم با ۵۰ ضربه چاقو به قتل رسیده بود که فقط ٢٥ ضربه آن به سر و صورت از جمله داخل چشم‌های وی بود.

وی افزود: علت فوت حسب اعلام پزشکی قانونی ضربات متعدد چاقو بود و تحقیقات در خصوص انگیزه متهم از ارتکاب قتل انجام شد و پس از معاینات توسط پزشکی قانونی، کارشناسان این سازمان اعلام کردند متهم در زمان جنایت دچار جنون نبوده و از سلامت روانی برخوردار بوده است.

وی تصریح کرد: سرانجام با پایان یافتن مراحل تحقیقات در دادسرا، کیفرخواست این پرونده صادر و متهم به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

قاضی شهریاری یاداور شد: متهم اصلی حسب اعتراف در کودکی در پارک رازی مورد تعرض قرار گرفته و عنوان کرده بود که یک عقده‌ای در وی ایجاد شده بوده و به بهانه دیدن کبوتر پسربچه را به خانه کشانده است.

وی با اشاره به پرونده دیگری مبنی بر همسرکشی و اعتراف قاتل پرونده در روز جاری گفت: در مورخ ۱۱ ابان ماه سال جاری مردی ۴۵ ساله بامراجعه به دادسرای جنایی اعلام می‌کند که همسرش از سال ۹۰ مفقود شده است و از آن سال تاکنون اعلام مفقودی نکرده است و در حال حاضر تقاضای پیدا کردن همسرش را دارد.

وی افزود: با توجه به شواهد و قراین که نشان میداد قتل توسط نامبرده انجام شده است با صدور قرار بازداشت نامبرده در اختیار اداره دهم اگاهی قرار گرفت و.
تحقیقات زیادی از وی بعمل امد. در یوم جاری با حضور بنده به عنوان سرپرست دادسرای جنایی وسرهنگ مکرم معاون جنایی و سرهنگ مسلمی رییس اداره ۱۰ پلیس، متهم اعتراف کرد که در سال ۹۰ در شهرستان ساری اقدام به قتل همسرش کرده و با طناب اورا خفه کرده و جسد را اتش زده است.

قاضی شهریاری در پایان گفت: باتوجه به اعترافات متهم تحقیقات در خصوص انگیزه قاتل این پرونده ادامه دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر