بازدید 3356

هیچ فساد یا ابهامی در واگذاری المهدی نبود

پوری‌حسینی در رابطه با شکایت احمد توکلی از این سازمان بابت واگذاری المهدی، گفت: در مورد واگذاری‌ها، نه فساد داریم و نه تخلف، بنابراین اگر ایشان به این روند ادامه دهند، اعلام جرم می‌کنم.
کد خبر: ۷۷۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰ 01 February 2018

پوری‌حسینی در رابطه با شکایت احمد توکلی از این سازمان بابت واگذاری المهدی، گفت: در مورد واگذاری‌ها، نه فساد داریم و نه تخلف، بنابراین اگر ایشان به این روند ادامه دهند، اعلام جرم می‌کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی در نشست خبری خود با خبرنگاران در مورد نامه نگاری مجدد احمد توکلی با دادستان کل کشور در رابطه با واگذاری المهدی گفت: نامه آقای توکلی را در فضای مجازی دیدم که از دادستان خواسته که ما را محاکمه کند، بر این اساس ما هم همواره در دسترس دستگاه قضا بوده ایم، ولی به نظر می رسد که آقای احمد توکلی، بداخلاقی در این کار انجام داده است.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در این رابطه افزود: آقای توکلی قبلا علیه سازمان خصوصی سازی و هیات واگذاری در هیات داوری طرح شکایت کرده بودند، این در حالی است که هیات داوری هم به شکایت وی رسیدگی کرده است، ضمن اینکه در همه بندهایی که اعلام شکایت شده بود، حق به جانب سازمان خصوصی سازی داده شده بود، اما باز هم ایشان اعتراضاتی صورت داده است؛ در حالیکه در گذشته، در دادگاه تجدیدنظر به این رای شکایت کرده است.

وی تصریح کرد: بر این اساس، دادگاه تجدیدنظر باز هم موضوع را بررسی کرد و به صراحت اعلام نمود که شکایت آقای توکلی، از اساس جایگاهی نداشته است؛ بنابراین به نظر می رسد که اشخاصی در جایگاه آقای توکلی خوب است که در رابطه با آراءقطعی مجامع نظارتی و دادگاهی، تمکین داشته باشند، در غیر این صورت اگر قرار باشد که هر روز به هر بهانه، ما را مشغول کنند، ما نه ولی عده ای از واگذاری ها دیگر خسته می شوند و عطای خصوصی سازی را به لقایش می‌بخشند، بنابراین ما خسته نخواهیم شد و ایمان داریم که همه واگذاری های ما بلااستثناء کاملا قانونمند و سالم بوده است.

پوری حسینی اعلام کرد: البته حق رسیدگی برای مراجع بازرسی و نظارتی محفوظ است و هر جا که لازم باشد استقبال می کنیم و اگر سهل کرده باشیم، حتما آن را برطرف خواهیم کرد؛ اما با شجاعت عرض می کنیم که در مورد هر واگذاری، نه فساد داریم نه تخلف و همه واگذاری ها بر اساس مر قانون بوده است.

معاون وزیر اقتصاد گفت: به آقای توکلی ارادت ویژه دارم و ایشان را فردی دلسوز نظام می دانم؛ اما در مورد المهدی تقاضایم این است که با این واگذاری همراهی کنند؛ در غیر این صورت این طرح دعوی مجدد را مصداق مخالفت با خصوصی سازی می دانم؛ این در حالی است که اگر احمد توکلی به رویه خود در این پرونده ادامه دهد، بنده شخصا علیه احمد توکلی اعلام جرم خواهم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی