بازدید 4807

اصفهانیان:برای دیدن دخترم رفتم نه تماشای بازی خانم ها!

به خاطر اينكه دخترم از خانواده دور است برای دیدن او رفتم. بالاخره دخترم است و حالا مي‌گویند ناظر بازی برای بانوان مي‌رود. من واقعا به عنوان رییس کمیته داوران نباید بدانم داوران من چه مي‌کنند؟!
کد خبر: ۷۷۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱ 05 February 2018

تساوی سپیدرود مقابل استقلال خوزستان حاشیه‌هاي زیادی را توسط علی کریمی به وجود آورد. از پرت کردن میکروفون برنامه 90 و حمله به عادل فردوسی پور تا اعتراض به فریدون اصفهانیان و ماجرای ناظر بازی شدن رییس کمیته داوران که حسابی خبرساز شد.

به گزارش تابناک ورزشی، اصفهانیان درباره ماجرای رفتنش به بازی فوتسال زنان توضیح داده و از حرکتی مي‌گوید که یکسری از منتقدانش از علی کریمی برای حمله به او سوء استفاده کرده‌اند.

در جریان صحبت‌هاي علی کریمی علیه خودتان هستید.
چه کسی علیه من صحبت نکرده است؟ همه علیه من هستند.

چرا؟
از خودشان این را بپرسید.

علی کریمی گفت که ناظر بازی زنان شدید.
اينكه من بازی بانوان را رفتم ببینم به خاطر این بود که دخترم از 13 سالگی تا رده زیر 19 سال بازیکن تیم ملی بوده و امسال هم در تیم ارومیه بازی مي‌کند. من به خاطر اينكه دخترم از خانواده دور است برای دیدن او رفتم. بالاخره دخترم است و حالا مي‌گویند ناظر بازی برای بانوان مي‌رود. من واقعا به عنوان رییس کمیته داوران نباید بدانم داوران من چه مي‌کنند؟! ما که نرفتیم اما واقعا این حرف‌ها یعنی چه؟ خودتان را قاضی کنید. پدر مي‌خواهد بچه اش را ببیند و چون من این پست را دارم نباید به دخترم سر بزنم. واقعا این حرف‌ها درست است که برای دیدن دخترم و دیدن بازی او بروم این صحبت‌ها را مطرح کنند و بگویند اصفهانیان ناظر بازی شده است. من که به این خاطر نرفتم اما واقعا باید این صحبت‌ها مطرح شود؟!

شما از کریمی شکایت نکردید؟
من فکر نکنم علی کریمی این حرف را زده باشد چون من مشکلی با او ندارم. به نظرم این حرف‌ها را در دهن علی کریمی گذاشتند و به او خط داده اند. این را یک عده که منافع شان به خطر افتاده و شاید رد و پايشان در کمیته داوران نیست چنین صحبت هایی را به علی کریمی منتقل کردند. علی کریمی از کجا مي‌داند من کجا مي‌روم و همان طور که من نمي‌دانم او چه مي‌کند و کجا مي‌رود.

نمي‌خواهید شکایت کنید؟
چه شکایتی بکنم. این‌ها مسایلی است که به هرحال مطرح شده اما ارزش ندارد که در این رابطه شکایت کنم. یکسری مسایل را باید انتقال بدهیم اما چون این مساله شخصی بوده شکایتی ندارم.

کنفرانس ایشان را دیدید که بعد از بازی با استقلال خوزستان علیه داوری خیلی تند صحبت کردند.
درباره اين صحبت‌ها آنهايي که وظیفه دارند قطعا اقدامات لازم را انجام مي‌دهند. اگر وظیفه ماست اقدام مي‌کنیم و اگر وظیفه دیگران است پیگیری خواهند کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی