بازدید 18615
۹
فوتو نیوز «تابناک»؛

رئیس پلیس تهران: هیچ برنامه‌ای برای دستگیری دراویش نداریم/ابطحی: لاریجانی گفت دیگر نمی‌توانم جلوی سؤال از روحانی را بگیرم

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۷۷۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰ 05 February 2018

تصاویر با شما سخن می‌گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. تصاویر با شما سخن می‌گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم.

چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۹
دراویش را بگیرید!چون ادمهای بی آزار و خوبی هستند.
خوب شماها راست و کامل رو خودتون برای مردم منتشر کنید تا مردم نروند دنبال "اخبار کذب" از "رسانه های معاند" —— واقعا فهمیدن این قضیه این قدر سخته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وقتی قوه مجریه به قانون پاسخگو نباشد نتیجه اش این میشود که آه از نهاد مردم بلند میشود اما گوش شنوایی نیست.
رئیس جمهور سابق برزیل آقای داسیلوا به خاطر اتهام به رشوه در دادگاه محاکمه و به چندین سال زندان محکوم میشود آقای روحانی و برادرش امروز اگر جوابگو نباشند حتما مثل احمدی نژاد بعد از دوره ریاستش بازی موش و گربه راه بیاندازنید.
دیگع اعتماد مرد
درویش یعنی چی؟ یعنی خانه در پاسداران و چشیدن فقر. این دراویش به جای بی اعتنایی به دنیا شدند آلت دست دنیا پرستان
برنامه اي نداريد،!!! مگه بايد داشته باشين؟
با س م كاري ندارند اگه گوسفند دزد بود فوري دستش قطع شده بود ولي ايشان اختلاص گر تشريف دارند و كهريزكي هستند و خيلي محترم هستند تازه با پاي پياده به زيارت هم ميروند
چرا هر چیزی که در کشور نمود می کند کار رسانه های معاند می باشد.
با سلام خدمت سردار رحیمی، اگر با دقت بیشتری به فیلم منتشر شده در فضای مجازی نگاه شود(ثانیه 30) پلاک موتورها سبز رنگ و متعلق به نیروی انتظامی می باشد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی