بازدید 3186
۱

دانشجویان باید مقررات ورودوخروج خوابگاه را رعایت کنند

کد خبر: ۷۷۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵ 06 February 2018

چند روز پیش خبری مبنی بر محرومیت تعدادی از دانشجویان دختر خوابگاه چمران دانشگاه تهران به دلیل اعتراض به مقررات ورود و خروج خوابگاه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. در این راستا معاون دانشجویی دانشگاه تهران با تایید ضمنی این خبر و با تاکید بر اینکه تمامی دانشجویان باید به قواعد و مقررات خوابگاهی احترام بگذارند، گفت: حراست خوابگاه به این دانشجویان معترض خوابگاه شهید چمران اعلام کرده برای تحویل اتاق‌های خود در ترم جدید باید تعهد بدهند که به مصوبات و قوانین خوابگاه احترام خواهند گذاشت.

به گزارش ایسنا، دکتر حسین به‌نژاد با اعلام این مطلب، ضمن تاکید بر اینکه تمامی دانشجویان دانشگاه تهران برای اسکان در خوابگاه ثبت نام کردند، اظهار کرد: حدود ۵ نفر از دانشجویان ساکن خوابگاه چمران دانشگاه تهران که به مقررات رفت و آمد در خوابگاه اعتراض داشتند، هنوز موفق به ثبت نام نشدند و مسئولان حراست خواستار این هستند این دانشجویان برای اسکان در خوابگاه باید اطمنیان بدهند که به مقررات و مصوبات خوابگاهی احترام بگذارند.

وی در ادامه تصریح کرد: ما در جریان مطالبات و اعتراضات دانشجویان مذکور به مقررات خوابگاهی هستیم و البته این اعتراضات که اغلب به ساعت‌های ورود و خروج از خوابگاه است و خواستار تساوی مقررات بین پسران و دختران خوابگاهی هستند را مورد بررسی قرار دادیم و در آینده نیز جلساتی نیز با اعضای شوراهای صنفی دانشگاه‌ها در این خصوص برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم مقررات فعلی را بررسی و در نهایت مصوبات جدیدی تدوین کنیم اما تا زمانی که مصوبات جدیدی در این زمینه وجود نداشته باشد دانشجویان باید به مقررات قبلی خوابگاه احترام بگذارند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: بر اساس مطالعات تطبیقی که در بین خوابگاه‌های دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور انجام شده به این نتیجه رسیدیم که هیچ خوابگاه دخترانه در هیچ جای دنیا بدون قواعد و مقررات ورود و خروج نیست و دانشگاه تهران در مقایسه با دانشگاه‌های داخل کشور حداقل سختگیری را برای ورود و خروج از خوابگاه دارد.

دکتر به‌نژاد ادامه داد: ساعت ورود به خوابگاه دختران در فصل زمستان ۹:۳۰ و در فصل تابستان نیز ۱۰:۳۰ است اما برای دانشجویان پسر این محدودیت در خوابگاه‌ها وجود ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ج
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار