بازدید 5171
۱

نظر قلعه نویی درباره حملات تند کریمی به تاج

کریمی باید آرامش داشته باشد. او می‌تواند در یک اتاق بنشیند و با تاج و ساکت و دیگران صحبت کند.علی کریمی سرمایه فوتبال ماست چرا باید به اینجا برسد؟! اتفاقا من می‌خواستم به علی کریمی زنگ بزنم و به خاطر تجربه‌هایی که در فوتبال دارم با او صحبت کنم.
کد خبر: ۷۷۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳ 07 February 2018

امیر قلعه نویی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه چه توصیه‌ای به علی کریمی دارد که این روزها شدیدا به فدراسیون معترض است و علیه تاج مصاحبه می کند، گفت: من نمی‌توانم به علی کریمی توصیه کنم، او اعتقاداتی دارد که برحسب آن عمل می‌کند، اما به نظرم کریمی باید طوری حرف بزند که مخاطب آن را بپذیرد، امیدوارم او آرامش بیشتری داشته باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی ذوب آهن ادامه داد: بگذارید من یک چیزی بگویم و امیدوارم به کسی هم بر نخورد. همیشه بهترین مربیان دنیا هافبک‌های بازیساز بوده‌اند، به طور مثال گواردیولا. علی کریمی هم می‌تواند یکی از بهترین مربیان ما باشد، حیف است این مسائل پیش بیاید. اگر خاطرتان باشد در بازی‌های سئول به یک باره 13بازیکن ما را کنار گذاشتند. نتیجه آن اتفاق این شد که در نسل آینده آن بازیکنان یک خلل ایجاد شد، الان هم نباید مربیانی مانند مرفاوی، منصوریان و علی کریمی نابود شوند، من الان فقط می‌گویم کریمی باید آرامش داشته باشد. او می‌تواند در یک اتاق بنشیند و با تاج و ساکت و دیگران صحبت کند. در آن صورت هیچ‌کس نمی‌تواند به علی کریمی ایرادی بگیرد.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص آشتی‌اش با سیدمهدی رحمتی و اینکه این هفته پس از مدت‌ها دوباره در آیتم برنامه 90 حضور داشت و آیا کاملاً کدورت‌ها بین او، مهدی رحمتی و همچنین برنامه 90 برطرف شده است یا خیر؟ گفت: من الان هم از برنامه 90 انتقاد دارم. دلیلش را هم می‌گویم. من 15 سال پیش به دلیل اینکه پایم شکسته بود در خانه بودم و فردوسی‌پور لطف کرد و به ملاقات من آمد. من آن زمان این روزها را می‌دیدم. همان‌جا به فردوسی‌پور گفتم راهی که می‌روی اشتباه است، عادل (فردوسی‌پور) می‌توانست خیلی بهتر از این باشد. ما چرا نباید از فوتبال لذت ببریم؟! همه جای دنیا برد و باخت وجود دارد، اما همه می‌آیند که از فوتبال لذت ببرند، چرا باید در مملکت ما فوتبال این‌طور باشد. دلیلش این است که ما راه را اشتباه می‌رویم. فردوسی‌پور اگر با همان راه اول پیش می‌رفت می‌توانست خیلی بهتر باشد، اما در هر صورت راه دیگری را انتخاب کرد و شاید مجبور شد راه دیگری را برود. به نظرم با این وضعیت همه ضرر می‌کنیم. الان علی کریمی سرمایه فوتبال ماست چرا باید به اینجا برسد؟! اتفاقا من می‌خواستم به علی کریمی زنگ بزنم و به خاطر تجربه‌هایی که در فوتبال دارم با او صحبت کنم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
صد تا و هزاران نفر مثل تاج و ساکت یک انگشت کوچک علی کریمی هم نمیشوند. و در پیشگاه ملت هیچ قدر و منزلتی ندارند. فاتحه فوتبال ایران را افرادی مثل همین تاجیک و ساکت خوانده اند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان