بازدید 5251
۱
گزارش بازی

استقلال3-سپیدرود0/تسلیم علی کریمی مقابل هافبک‌های شفر

استقلال با پیروزی مقابل سپیدرود ۳۵ امتیازی شد و خود را به فاصله ۱۹ امتیازی پرسپولیس در صدر جدول رساند. هر سه گل آبی ها از بیرون محوطه و توسط هافبک های آماده این تیم به ثمر رسید.
کد خبر: ۷۷۲۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴ 08 February 2018

استقلال با 3 گل اسماعیلی، ابراهیمی و برزای موفق شد سپیدرود تحت هدایت علی کریمی را در هفته بیست و سوم لیگ برتر درهم کوبیده و بار دیگر بعد از شکست مقابل ذوب آهن به روند خوب خود بازگردد.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان شفر با ارائه نمایش هجومی و سریع موفق شدند حریف رشتی را با سه گل زیبا شکست داده تا موقتا بالاتر از پارس جم در رده پنجم جدول رده بندی قرار بگیرد اما سپیدرود با این شکست 20 امتیازی باقی ماند و استقلال خوزستان می تواند فردا جای این تیم را در رتبه چهاردهم جدول بگیرد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، سیدمجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، امید نورافکن، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرور جپارف (بهنام برزای - 69)، فرشید اسماعیلی (فرشید باقری - 88)، جابر انصاری و علی قربانی (مامه تیام - 82).

سرمربی:وینفرد شفر

ترکیب سپیدرود: ایمان صادقی، امید سام‌کن، علیرضا نورمحمدی، حسین کعبی، میلاد قربانزاده٬ میثم فردوسی، علی عباسی، حسین ابراهیمی (رضا کاردوست - 63)٬ پویا نزهتی، عماد میرجوان و محمد غلامی (میرهادی میرجوان - 79).

سرمربی: علی کریمی

استقلال3-سپیدرود0/تسلیم علی کریمی مقابل هافبک‌های شفر

هر سه گل آبی ها از بیرون محوطه و توسط هافبک های آماده این تیم به ثمر رسید.فرشید اسماعیلی با یک گل و یک پاس گل تردیدی در انتخاب بهترین بازیکن زمین نگذاشت هرچند که او بدشانس بود که نتوانست تعداد گل های خود را در بازی امشب بهتر کند.

تیم استقلال با پیروزی مقابل سپیدرود ۳۵ امتیازی شد و خود را به فاصله ۱۹ امتیازی پرسپولیس در صدر جدول رساند. سپیدرود در این بازی تلاش کرد آبی پوشان را متوقف کند اما از نظر کیفیت بازیکنان سپیدرود نتوانستند با استقلالی‌ها مقابله کنند. استقلال سه شنبه هفته آینده در لیگ قهرمانان آسیا باید در قطر به مصاف تیم الریان برود.

شرح گل

 استقلال ۱-۰ سپیدرود: شوت سنگین فرید اسماعیلی آنقدر سریع و مهلک بود که این بار کاری از دستان ایمان صادقی برنیاید.

 استقلال ۲-۰ سپیدرود: یک ضربه آزاد که از روی خطای موسوی بر روی جپاروف بدست آمده بود را امید ابراهیمی با شوتی مستقیم به سمت دروازه سپیدرود شلیک کرد تا توپ از زیر دستان صادقی وارد دروازه شود.

استقلال ۳-۰ سپیدرود: نفوذ در عمق جابرانصاری در حالی که مدافعان سپیدرود بر روی یک خط ایستاده بودند، وی را در موقعیت تک به تک قرار داد تا ضربه ی دیدنی او از بالای سر ایمان صادقی بیرون آمده راهی دروازه سپیدرود شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
وقتی مربی پرحاشیه باشد نتیجه اش همین است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل