بازدید 6083
۱
واکنش

خشم علی کریمی:درفوتبال آینده‌ای ندارم و آمده ام بافساد بجنگم

کد خبر: ۷۷۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵ 08 February 2018

سرمربی تیم سپیدرود رشت با تأکید بر مواضع قبلی‌اش گفت: من در فوتبال آینده‌ای ندارم و کارهایی که می‌خواستم بکنم، کرده‌ام.

به گزارش تابناک ورزشی، علی کریمی پس از شکست 3 بر صفر سپیدرود مقابل استقلال، در مورد انتقادات اخیرش از عادل فردوسی‌پور و فدراسیون فوتبال، یادآور شد: شما باید از عادل (فردوسی‌پور) بپرسید. وقتی او گفت من با کنار گذاشتن لوگوی برنامه او به مردم توهین کردم، آیا کمپینی علیه من درست شد؟ من این کار را تأیید می‌کنم و باز هم این کار را انجام می‌دهم. شما (برنامه 90) اگر واقعاً رسانه هستید، ببینید چرا بازیکنان تیم ملی را در فرودگاه لخت کردند، چرا دستیار کی‌روش آن‌طور با نماینده فیفا برخورد کرده است. سر داستان طاهری و طارمی سه برنامه را به این موضوع اختصاص دادند، اما چند برنامه برای بلیت‌فروشی و سپردن این کار به آن شرکت خاص درست کردند؟ فقط یک بار ابتدای فصل برنامه گذاشتند و سه چهار ماه بعد، اما یک‌بار پیگیری نکردند.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا احتمال استعفایش وجود دارد یا خیر؟» گفت: امکان هر چیزی هست، اما تا دوشنبه هستیم. شما (خبرنگاران) هم سعی کنید جلسه کمیته انضباطی ما علنی شود. 100 احضاریه دیگر هم بدهند تا تهش می‌روم. من اگر اشتباه کردم باید تاوان بدهم، اما ما را از کمیته انضباطی نترسانید. من همه حرفایم را گفتم و الان هم در کانال من است. شما می‌توانید از آن پرینت بگیرید. مردمی که با من هستند می‌دانند، مردمی هم که نیستند بروند و ببینند، بحث‌هایی می‌کنید که واقعاً خنده‌دار است. بنرهایی که زده بودند در استادیوم را ببینید، حتماً آن بنرها را شما نشان دهید.

کاپیتان پیشین پرسپولیس ادامه داد: همه مردم برای من قابل احترام هستند، اما من کار خودم را می‌کنم. من نمی‌توانم خویشتنداری کنم. هرکسی سیستم خاص خودش را دارد، ممکن است کسانی دیگر هم خیلی از مسائل را داشته باشند و حرفی هم نزنند. من هم از آنها نمی‌توانم خرده بگیرم، چرا که آنها سیستم خاص خودشان را دارند. دوستان90 آمدند و گفتند که بیا و صحبت کن، اما اگر یک کم انصاف داشتید از تاریخ 7 آذر که آن اتفاقات افتاده بود تا الان که 19بهمن است، چند روز گذشته؟ یعنی هنوز وقت نشده که برنامه‌ای را در این خصوص تنظیم کنند؟! چطور برای طاهری و طارمی و فلان کس سه برنامه اختصاص می‌دهند. هرچه باشد آن برنامه‌ها برای یک باشگاه بوده است، اما این موضوعات مهم نادیده گرفته می‌شود.

کریمی در پاسخ به این سؤال که «اگر به برنامه 90 دعوت شوید در این برنامه حاضر می‌شوید یا خیر؟» گفت: 90 کجاست؟ اگر 100 هم بیاید باز هم می‌روم. البته شما نمی‌خواهد که من را دعوت کنید! اگر رئیس‌تان جرأت داشته باشد من را روی خط می‌آورد. قبل از این برنامه هم آمدند و گفتند که دوربین بیاوریم و صحبت کنیم، اما من قبول نکردم، چون می‌دانستم که قسمتی از آن مصاحبه را به دلخواه کم می‌کنید، اما چرا بعد از آن موضوع من را روی خط نیاوردند؟! حالا هم که نتیجه‌اش را گرفتید و امیدوارم درس گرفته باشید.

سرمربی سپیدرود درباره اینکه برخی‌ها گفتند شما با این اظهارات آینده فوتبالی‌تان را خراب می‌کنید، خاطرنشان کرد: من در فوتبال آینده‌ای ندارم و کارهایی که می‌خواستم بکنم، کرده‌ام و الان هم که آمدم برای همین موضوعات است، الان شما به‌عنوان یک خبرنگار باید کارتان را درست انجام دهید. شما خیلی از صحبت‌های من را در رسانه‌های‌تان منعکس نکردید. با اینکه بسیاری از شما در کانال من عضو هستید، حالا نمی‌دانم دلیلش جام جهانی است یا رفتن به کاخ کرملین یا چیزهای دیگر. مگر نباید حرف بزنید؟ دارند به ورزش ظلم می‌کنند!

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی کریمی فوتبالیست بی اخلاقی بوده که کارنامه سیاهش مشخص است حالا هم زمین و زمان را به هم می دوزد تا بیعرضگی خود در مربیگری را ماستمالی کند ، باید به او گفت عمل کار بر آید به سخنرانی نیست!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار