بازدید 3206

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
کد خبر: ۷۷۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱ 12 February 2018

یک عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، متن این تذکرات که اکبر رنجبرزاده آنها را قرائت کرد، به شرح زیر است:

حسین نیازآذری نماینده بابل به وزیر راه و شهرسازی: متاسفانه بار دیگر شاهد تصادف مرگبار در جاده بندپی غربی بودیم. انتظار می‌رود در دفع نقاط حادثه‌خیز اقدام شود.

نادر قاضی‌پور، محمدحسین فرهنگی و رضا علیزاده نمایندگان ارومیه، تبریز و ورزقان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: معدن مس سونگون آذربایجان به نام آذربایجانی‌ها به کام کرمانی‌ها.

نادر قاضی‌پور، فرهنگی و محجوب به وزیر آموزش و پرورش: تسریع در پرداخت طلب معلمان که در سال 95 باقی مانده.

منصور مرادی نماینده مریوان به وزیر ارتباطات و فناوری: عدم تحقق وعده‌های وزارتخانه نسبت به رفع مشکلات آنتن‌دهی در روستاها و شهرها و عدم کنترل فضای مجازی و اهانت به مسئولین دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان.

قاسم میرزایی نکو نماینده مردم دماوند به اتفاق 42 نفر از نمایندگان به وزیر اطلاعات و دادگستری: با توجه به مرگ برخی از زندانیان، ضروری است طبق اصول 32 و 39 قانون اساسی نسبت به حقوق زندانیان توجه ویژه شود.

سید جواد ابطحی نماینده خمینی شهر و اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد به وزیر راه و شهرسازی درباره اینکه چرا پس از گذشت 2 سال سامانه ثبت املاک راه اندازی نشده است.

سید جواد ابطحی نماینده خمینی شهر به رئیس جمهور درخصوص ورود فوری به اختلاف بین عراقچی و زنگنه جهت حفظ شأن و جایگاه قوه مجریه

ذوالقدر نماینده میناب به وزیر صنعت درباره احداث منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان میناب و تذکر به وزیر کشور در خصوص مرز رسمی این شهرستان.

حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر کشاورزی به عنوان وزارتخانه متولی حمایت از کشاورزان، توضیح درباره علت عدم پرداخت مطالبات چغندرکاران و تذکر به وزیر صنعت در خصوص ضرورت پرداخت مطالبات چغندرکاران ازسوی کارخانجات قند و شکر.

کاظم نسب و ساری نمایندگان اهواز به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در تعریض جاده برون شهری اهواز به بخش های این حوزه انتخابیه که حمل تردد بیش از 82 روستا که به دلیل حوادث بیشمار به نام جاده مرگ معروف شده است.

جمالی نماینده رودبار به وزرای اقتصاد و نیرو در خصوص واگذاری نیروگاه شهید بهشتی(ره) که عواقب بدی خواهد داشت.

بختیار نماینده گلپایگان به رئیس جمهور در خصوص تخریب آثار تخریبی سنگ نگاره های گلپایگان و خانه های تاریخی خوانسار و به وزیر کشاورزی در خصوص عدم جبران خسارات مرغداران در معدوم سازی واحدهای تولیدی به دلیل بیماری آنفلوآنزا.

نوروزی نماینده رباط کریم به وزیر راه در خصوص توضیح علت تصویب مصوبه الحاقی اراضی بخش های شهرستان های رباط کریم و بهارستان به بخش آفتاب بدون اخذ نظر اهالی و هیأت دولت و تذکر درباره علت تساهل در بازگشایی اتوبان های تهران-ساوه و تهران-قم که 48 ساعت در زمان برف بسته بود.

بدری نماینده اردبیل به وزیر ورزش و جوانان در خصوص قصور این وزارتخانه در عدم مدیریت صحیح فضای ورزشگاه های کشور که بسترساز توهین های سریالی به اقوام کشور شده است.

قاضی پور، رنجبرزاده، فرهنگی و فولادگر به وزرای نفت، تعاون، راه و صنعت در خصوص تسریع در سفارش ساخت کشتی توسط تولیدکنندگان داخلی از جمله مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحلی ایران (ایزوایکو).

قاضی پور نماینده ارومیه به وزیر اقتصاد در خصوص تسریع در لغو واگذاری هپکو.

خجسته نماینده همدان به وزیر امور خارجه در خصوص لزوم ارائه گزارش از آخرین مذاکرات و گفت و گوهای ایران و اتحادیه اروپا.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر