بازدید 6643

پاسخ عجیب برانکو به دلیل حضورماهینی درهافبک دفاعی

کمال کامیابی‌نیا مصدوم بوده و سه هفته کنار تیم تمرین نکرده است. همین‌طور نوراللهی هم مصدومیت مختصری از ناحیه مچ پا داشت و معمولاً تیمی که برنده می‌شود هم تغییری ندارد.
کد خبر: ۷۷۴۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰ 13 February 2018

برانکو ایوانکوویچ که همواره با تصمیمات ناگهانی اش اغلب هواداران و کارشناسان را سورپرایز می کند، واکنش عجیبی به حضور حسین ماهینی در پست هافبک دفاعی در نخستین بازی آسیایی تیمش در فصل جدید داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، وی در پاسخ به این سؤال که چرا محسن مسلمان در این بازی هم نیمکت‌نشین بود؟ اظهار داشت: به این دلیل که بازیکنان دیگری را در ترکیب قرار داده بودم. سرمربی پرسپولیس در واکنش به این مسئله که تیمش هافبک دفاعی تخصصی دارد اما چرا حسین ماهینی در این پست بازی کرد، گفت: او در پست خودش بازی می‌کند، همان پستی که فوتبالش را در آنجا شروع کرده بود. ماهینی در این پست خیلی خوب بازی کرد. حالا مشکل آن چیست؟

برانکو در واکنش به طرح این موضوع که این سؤال هواداران است که چرا هافبک دفاعی‌های تخصصی بازی نکردند، تصریح کرد: به این دلیل که کمال کامیابی‌نیا مصدوم بوده و سه هفته کنار تیم تمرین نکرده است. همین‌طور نوراللهی هم مصدومیت مختصری از ناحیه مچ پا داشت و معمولاً تیمی که برنده می‌شود هم تغییری ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر