بازدید 3977

نرخ دلار از ابتدای انقلاب ۷ هزار برابر شده است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش نرخ دلار در روزهای اخیر گفت: نرخ دلار از ابتدای انقلاب ۷ هزار برابر شده است.
کد خبر: ۷۷۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ 14 February 2018

 

مصطفی کواکبیان در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 25 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن اهمیت شمردن مسئله ریزگردها در استان خوزستان گفت: موضوع دیگری که کل مملکت را در برمی گیرد وجود دارد که باید رئیس جمهور نیز به آن توجه کند.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از اول انقلاب تاکنون نرخ دلار 7 هزار برابر شده است و این موضوع باعث آسیب به مردم شده است و سوال بنده این است که کشورهایی مانند عربستان و امارات چطور می توانند دلار را ثابت نگه دارند اما در ایران با تزریق روزی 5 میلیون دلار به بازار باز هم شاهد افزایش نرخ دلار هستیم.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید تدبیر ویژه ای برای جلوگیری از افزایش نرخ دلار و سکه داشته باشد، بیان داشت: نرخ دلار در اوایل انقلاب 7 تومان بوده و در روزهای اخیر شاهد بودیم که دلار به 4 هزار و 900 تومان نیز افزایش پیدا کرد و به عبارتی بیش از 20 درصد ارزش پول ملی کشور کاهش یافته است.

رئیس مجلس پیگیر وضعیت ارز خواهد شد

علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با یادآوری این موضوع که رئیس مجلس پیگیر وضعیت ارز خواهد شد، گفت: بحران های عمده ای در کشور از جمله بحران آب، محیط زیست و مسائل اقتصادی وجود دارد که مجلس از دولت مطالبه دارد که این موضوعات با جدیت بیشتر برطرف شوند.

وی تاکید کرد: انتظار نداریم مسائل یک شبه حل شوند؛اما می خواهیم سال آینده در چنین روزی از مشکل ریزگردهای استان خوزستان کاسته شده باشد./

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر