بازدید 8326

اکران فیلم کشتی‌گیر سرشناس ایران پس از ۳ سال

کد خبر: ۷۷۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴ 16 February 2018

«من یک ایرانی‌ام» به کارگردانی محمدرضا آهنج و با بازی علیرضا حیدری، کشتی‌گیر پیشکسوت آزادکار ایرانی، پس از سه سال اکران شد.

به گزارش خبرآنلاین، فیلم سینمایی «من یک ایرانی‌ام» به کارگردانی محمدرضا آهنج بالاخره روی پرده رفت. فیلمبرداری «من یک ایرانی‌ام» پاییز و زمستان سال ۹۳ در کشور اکراین و شهرهای تهران و کرمانشاه انجام شد و این فیلم از آن زمان تاکنون در نوبت اکران قرار داشت.
 

علیرضا حیدری، عضو سابق تیم ملی کشتی ایران نقش اول این فیلم سینمایی را بر عهده دارد. او در این فیلم در نقش سیاوش کیانی، یک قهرمان تیم ملی کشتی مقابل دوربین رفته است. فیلم تمثیلی از داستان سیاوش شاهنامه است و نام این نقش نیز از همین شخصیت گرفته شده است. حیدری در فیلم نقش خودش را بازی نکرده و ایفای شخصیتی خیالی را بر عهده داشته است.

ویتالی سمنکوف، ایمان صفا، مهدی هلال، محمد حاج حسینی، شاهرخ فروتنیان، رضا توکلی، سیداحمد نجفی و جمعی از هنرمندان سینمای روسیه و اکراین دیگر بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

علیرضا حیدری کشتی‌گیر پیشکسوت آزادکار ایرانی است که در کارنامه کاری‌اش مدال برنز المپیک ۲۰۰۴ آتن، یک مدال طلا، سه نقره و یک برنز قهرمانی جهان و سه مدال طلای بازی‌های آسیایی و چهار طلا و یک برنز قهرمانی آسیا دیده می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر